اظهارات کی روش بعد از پیروزی تیم ملی برابر امارات/واکنش سرمربی امارات به شکست برابر ایران :



واکنش مغز انسان در برابر دعاها , نخستین واکنش رسمی ایران به پیروزی ترامپ , برد فوتسال ایران برابر برزیل

 

کی‌روش: از عملکرد بازیکنان راضی هستم/ فکر می کنید خیرخواهم؟! نمی‌خواهم دیگر به AFC پول بدهم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: از نظر من امارات بهترین تیم غرب آسیا است بازیکنان بسیار خوبی دارد کارهای ترکیبی خوبی ارائه می دهند.

به گزارش فارس، کارلوس کی‌روش پس از پیروزی ایران مقابل امارات و صعود به عنوان تیم اول گروه سوم اظهار داشت: برد خوبی بود از نظر من امارات بهترین تیم غرب آسیا است بازیکنان بسیار خوبی دارد کارهای ترکیبی خوبی ارائه می دهند به همین منظور به اماراتی‌ها تبریک می‌گویم.  آماده بودند و گذشتی که باید انجام بدهند فوق‌العاده بود. امارات پاس‌های بیشتری داد اما نفوذهای ما بیشتر بود.

وی در مورد اینکه چرا از ترکیب همیشگی استفاده نکرد گفت: در ابتدای بازی ما میدان را به جوان‌ترها دادیم و از تیم کامل استفاده نکردیم به جایگاهی رسیده‌ایم که تمامی بازیکنان آماده بازی در تمام بازی‌ها هستند. امیری رفیعی و جهانبخش عملکرد خوبی داشتند با روحیه جنگجویی بازی کردند. در جریان مسابقه با تجربه‌ها را اضافه کردیم مثل رضا قوچان نژاد و اشکان دژاگه و به گل رسیدیم و از عملکرد بازیکنان راضی هستم.

سرمربی تیم ملی فوتبال در مورد اینکه سرمربی امارات از عملکرد داور راضی نبوده تصریح کرد: آیا شما فکر می‌کنید من آدم خیرخواهی هستم؟! دیگر نمی‌خواهم مبالغ دیگری به AFC بدهم و دیگر در این مورد صحبت نمی‌کنم. فقط فکر می‌کنم بازی خوبی را شاهد بودیم که سطح بالایی داشت.تا جایی که حمایت فیزیکی بازیکنان به خطر بیفتد در آن زمان صحبت خواهم کرد. وظیفه من است که همیشه پشت بازیکنانم باشم و از آنها حمایت کنم در مورد مسائل دیگر صحبتی نمی‌کنم. صحبت دیگر در مورد داوری نخواهم داشت.

کی‌روش در مورد نقطه ضعف تیم ملی ایران در مرحله گروهی خاطرنشان کرد: باید همیشه به سطح بازی خود بهبود ببخشیم و هیچ تیم کاملی را ندیدم که از تمام لحاظ کافی باشد اشتباهاتی داشتیم بازیکنان در فوتبال ریسک می‌کنند و اشتباهاتی وجود دارد اما ما تلاش می‌کنیم که پیشرفت داشته باشیم.

 

-------------------------

 

سرمربی امارات: با این داور می‌خواستند امارات با ژاپن بازی کند!/ مقابل ایران شانس نداشتیم

سرمربی تیم ملی فوتبال امارات گفت: مقابل ایران بازی خوبی انجام دادیم، اما برای پیروزی شانس نداشتیم.

به گزارش فارس، مهدی علی پس از شکست یک بر صفر تیم ملی امارات مقابل ایران در نشست مطبوعاتی اظهار داشت: اگر بازیکنانم را تعویض نکردم به خاطر این بود که تیمم خوب بازی می‌کرد.

وی ادامه داد:در دیدار مقابل ایران شانس نداشتیم. ایرانی‌ها زیاد خطا کردند. ما امروز بازی خوبی انجام دادیم، اما برنده بازی نشدیم. بعضی وقت‌ها خوب بازی می‌کنیم ونمی‌بریم اما بعضی وقت‌ها بد بازی می‌کنیم و می‌توانیم به برتری برسیم.

مهدی علی در ادامه تاکید کرد: تا به حال راجع به داوری اعتراض نکرده‌ام اما این موضوع را به ای اف سی می گویم. داور شک داشت بعد گل چه کاری انجام دهد؛ شک داشت گل شده یا نه. اگر داور این‌گونه انتخاب شده است و عملکرد اینچنین داشت حتما بازی بعدی ما با ژاپن است که این انتخاب را کرده‌اند.

اخبار ورزشی - فارس

 


ویدیو : اظهارات کی روش بعد از پیروزی تیم ملی برابر امارات/واکنش سرمربی امارات به شکست برابر ایران