اظهارات عارف درمورد جنایات اسیدپاشی اصفهان، احتمال ریاست وی بر دانشگاه تهران :



دانشگاه تهران , دانشگاه آزاد تهران جنوب , دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

اخبار سیاسی - اظهارات عارف درمورد جنایات اسیدپاشی اصفهان، احتمال ریاست وی بر دانشگاه تهران و فعالیت‌های انتخاباتی

رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: انشاءالله در قالب جریان اصلاح‌طلبی فعالیت‌های خود را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌کنیم.

محمدرضا عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان عصر امروز یکشنبه در حاشیه مراسم نخستین سالگرد درگذشت حبیب‌الله عسگراولادی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص اتفاقات اخیر مربوط به اسیدپاشی در اصفهان و نگرانی‌های به وجود آمده در این باره، گفت: خوشبختانه هم دولت و هم قوه قضائیه برخورد قاطعی با این موضوع کردند و امیدواریم عاملان این اتفاق نیز به دست قانون سپرده شوند.

عارف در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال ریاست وی بر دانشگاه تهران با توجه به اظهار علاقه به ریاست دانشگاه از سوی وی، گفت: ما مخلص همه دانشگاه تهرانی‌ها هستیم و انشاءالله بتوانم خدمتگذار خوبی برای قشر دانشجو باشم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر فعالیت‌های انتخاباتی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: انشاءالله فعالیت‌های خود را با قدرت آغاز می‌کنیم.

عارف در پاسخ به این سوال که آیا به صورت مستقل وارد انتخابات مجلس شورای اسلامی خواهد شد یا خیر؟ گفت: خیر، مستقل نخواهیم بود. ما دو جریان در کشور داریم. جریان اصول‌گرایی و اصلاح‌طلبی و انشاءالله با قوت در قالب جریان خود فعالیت‌های خود را آغاز خواهیم کرد.

اخبار سیاسی - تسنیم

 


ویدیو : اظهارات عارف درمورد جنایات اسیدپاشی اصفهان، احتمال ریاست وی بر دانشگاه تهران