اظهارات جنجالی مهرداد پولادی علیه پزشکان پرسپولیس! : اظهارات جنجالی مهرداد ...



مهرداد پولادی , اظهارات جنجالی رونالدو بارسلونا , شعارهای پرسپولیس علیه استقلال

اظهارات جنجالی مهرداد پولادی علیه پزشکان پرسپولیس!

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با تجویز‌های اشتباه پزشکان پرسپولیس بلایی سر من آوردند که تیم ملی را از دست دادم.

مهرداد پولادی در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: تا به حال هیچ حرفی نزده بودم اما از پزشکان پرسپولیس بپرسید که چه بلایی سر من آوردند. از پزشکان پرسپولیس بپرسید که چرا من تیم ملی را به دلیل تجویزهای اشتباه آنها از دست دادم؟

وی افزود: دست پزشکان پرسپولیس درد نکند که من را به این روز در آوردند. البته خدا پدر و مادر دکتر نوروزی و خانم محمدی را بیامرزد که پیگیر مصدومیت من هستند و خدا را شکر از روزی که خدمت این عزیزان آمدم خیلی بهتر شدم.

پولادی ادامه داد: با تلاش دکتر نوروزی و خانم محمدی انشاءالله چند هفته دیگر پا به توپ می‌شوم. البته قطعا به بازی با قطر نمی‌‌رسم که به امید خدا تمام تلاشم را می‌کنم که بعد از این بازی بتوانم پا به توپ شوم.

این بازیکن در پاسخ به این سوال که پزشکان پرسپولیس چه اشتباهی کرده‌اند گفت: ببینید چه کار کردند که من دست به دامن کلینیک خوب استقلال شدم. تا الان حرفی نزده بودم اما مصدومیت کوچک من باعث شد که دو ماه عصا دستم باشد و حتی جراحی کنم. آمپولی به پایم زدند که همه چیز را بدتر کرد و مهمتر از همه تیم ملی را از دست دادم اما الان همه چیز تمام شده و در کلینیک دکتر نوروزی سعی می‌کنم تا به شرایط ایده‌آل برسم.

وی در خصوص آینده فوتبالی‌اش نیز گفت: هنوز هیچ تصمیمی نگرفتم. بعد از تیم ملی سعی می‌کنم بهترین تصمیمم را بگیرم که چکار کنم. فعلا تمام فکر و ذکرم بهبودی پایم است.

مدافع تیم ملی در مورد بازی با عمان نیز گفت: این بازی دوستانه بود و ما 90 درصد از بازیکنان اصلی تیم ملی را نداشتیم البته بچه‌هایی که بودند همه زحمت کشیدند ولی درست نیست که اینطور در این شرایط حساس انتقاد کنیم الان باید مهمترین فکر و ذکر ما بازی با قطر و 3 امتیازش باشد تا راه صعود را هموار کنیم نه چیز دیگر.

پولادی در خصوص حضور دایی در پرسپولیس گفت: من فصل قبل نظرم را اعلام کردم. دایی باید زودتر به پرسپولیس می‌آمد چون یکی از بهترین گزینه‌ها بود البته کادر فنی ما در نیم‌فصل دوم نیز زحمات خود را کشید. من امیدوارم که پرسپولیس با دایی فصل تلخ گذشته را جبران کند.

وی در خصوص احتمال حضورش در اروپا نیز گفت: همه چیز را به مدیر برنامه‌هایم و 3 بازی آینده تیم ملی در مقدماتی جام جهانی سپردم. الان اجازه بدهید فقط به این 3 بازی فکر کنیم تا بعدا بهترین تصمیم را بگیرم. من امیدوارم همه با یک حمایت همگانی یار دوازدهم تیم ملی باشند تا بتوانیم راهی جام جهانی شویم و از این راه دل میلیون‌ها هوادار فوتبال و ورزش شاد و خوشحال شود./جام ورزشی

 

 

 


ویدیو : اظهارات جنجالی مهرداد پولادی علیه پزشکان پرسپولیس!