اطلاعیه مراسم ارتحال مرحوم عسگر اولادی : ستاد برگزاری مراسم ارتحال مرحوم عسکر ...


ستاد برگزاری مراسم ارتحال مرحوم عسکر اولادی طی پیامی ضمن تسلیت درگذشت مرحوم عسکراولادی، جزئیات مراسم تشییع و تدفین دبیرکل سابق جبهه پیروان را اعلام کرد. خبرگزاری فارس: ستاد برگزاری مراسم ارتحال مرحوم عسکر اولادی طی پیامی ضمن تسلیت درگذشت مرحوم عسکراولادی، جزئیات مراسم تشییع و تدفین دبیرکل سابق جبهه پیروان را اعلام کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال جانسوز یار دیرین امام و رهبری که عمر پر برکت خود را در راه خدمت به اسلام ، نهضت امام خمینی(ره) و مردم و محرومان گذراند را به اطلاع مردم متدین ایران اسلامی می رساند.

این ضایعه دردناک را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و مراجع عظام تقلید و همه همرزمان و دوستان و یاران و علاقه مندان به این اسوه اخلاص تسلیت عرض می‌نمائیم.

پیکر این مجاهد مبارز و این یار با وفای انقلاب، امام و رهبری در روز پنجشنبه مورخ 16 آذر 92 از ساعت 9 صبح از مقابل مدرسه عالی شهید مطهری تشیع خواهد شد.

همچنین مراسم ترحیم این بزرگمرد تقوی و کمک کننده به محرومان در روز جمعه 17 آبان از ساعت 9 الی 11 در مدرسه عالی شهید مطهری برگزار می شود.

مراسم هفتمین روز درگذشت این اسطوره اخلاق و مجاهدت نیز روز دوشنبه ساعت 14:30 الی 16:30 در مسجد علی ابن موسی الرضا واقع در خیابان 17 شهریور -  خیابان شهید قادری برگزار خواهد شد.

همچنین مراسم بزرگداشتی از سوی اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران، معتمدین امام و رهبری و جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار روز شنبه 18 آبان در مسجد ارک بازار تهران برگزار می‌شود.


ویدیو : اطلاعیه مراسم ارتحال مرحوم عسگر اولادی