اطلاعیه درباره قتل پزشک اردبیلی : شورای تامین استان اردبیل طی اطلاعیه ای از ...


شورای تامین استان اردبیل طی اطلاعیه ای از رسیدگی به جزییات حادثه قتل اصغر پیرزاده پزشک اردبیلی توسط مسوولان قضایی و انتظامی این استان به صورت ویژه خبر داد. خبرگزاری ایرنا: شورای تامین استان اردبیل طی اطلاعیه ای از رسیدگی به جزییات حادثه قتل اصغر پیرزاده پزشک اردبیلی توسط مسوولان قضایی و انتظامی این استان به صورت ویژه خبر داد.

شورای تامین با ابراز تاسف از حادثه ناگوار قتل دکتر اصغر پیرزاده که فقدانش خسارتی بر جامعه پزشکی کشور محسوب می شود و تسلیت به خانواده ایشان به منظور تنویر افکار عمومی بیانیه ای به شرح زیر صادر کرد:

متاسفانه اطلاع رسانی های اولیه توسط برخی افراد، سایت های خبری و رسانه ها به علت شتابزدگی و گمانه زنی های شخصی و استناد به اطلاعات غیر موثق صحیح نبوده و موجب تشویش اذهان عمومی شده که با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

برخلاف آنچه که اعلام شده حادثه نه در بیمارستان، نه در منزل بیمار و نه در مطب خصوصی اتفاق نیفتاده است.

در وقوع حادثه هیچ رابطه حرفه ای – شغلی مربوط به امور پزشکی بین قاتل و مقتول مطرح نبوده است.

مراجعه دکتر پیرزاده به منزل قاتل برای امری خصوصی و شخصی انجام شده که منجر به درگیری و در نهایت قتل دکتر پیرزاده توسط قاتل به ضرب چاقو شده است.

مسوولان قضایی و انتظامی خارج از نوبت در حال بررسی و رسیدگی به جزییات موضوع هستند و تصمیمات مقتضی را اتخاذ خواهند کرد و بدین وسیله از اقدامات به موقع آنان به ویژه دادستان اردبیل در بازداشت قاتل و انجام تحقیقات دقیق و کشف حقایق قدردانی می شود.


ویدیو : اطلاعیه درباره قتل پزشک اردبیلی