اطلاعات تازه در مورد پرونده قالیباف/دادسرای محترم زودتر رسیدگی کند : وکیل مشایی ...



وکیل مشایی در گفت و گو با شبکه ایران:

اطلاعات تازه در مورد پرونده قالیباف/دادسرای محترم زودتر رسیدگی کند

حسینی گفت: پرونده شکایت مطروحه علیه شهردار تهران در دادسرای رسیدگی به جرایم کارکنان دولت در حال رسیدگی است.

سید علی اصغر حسینی در گفت و گو با شبکه ایران با بیان این مطلب که شکایت مطروحه علیه شهردار تهران در دادسرای رسیدگی به جرایم کارکنان دولت مطرح و در حال رسیدگی است، خاطرنشان کرد: انتظار می رود با توجه به موضوع  پرونده و عدم پیچیدگی خاص حقوقی، دادسرای  محترم سریعتر نسبت به تعیین تکلیف پرونده اقدام کند.

شایان ذکر است این شکایت مربوط به فایل صوتی منتسب به محمد باقر قالی باف است که سال 88 در سطح گسترده ای در فضای مجازی منتشر شد. وی در این جلسه با ایراد اتهامات شرم آور به شخص رئیس جمهور و عده ای از وزرا، مسائل سیاسی کشور  و نحو ورود خود به انتخابات ریاست جمهوری را به اصطلاح تشریح می کند.

بنابر  اطلاعات دریافتی خبرنگار شبکه ایران همه اعضای هیئت دولت وقت، ذیل شکایتنامه تنظیمی علیه قالیباف را امضاء‌ کرده اند و یکی از مقامات ارشد اطلاعاتی وقت، تطابق این صوت با صدای قالیباف را شخصا مورد تایید قرار داده است.

گفتنی است یکی از سایت های نزدیک به شهردار تهران در خبری به نقل از محمد باقر قالیباف نوشت "مدیر اجرایی نباید حرف مفت برند". برازنده است هر چه سریعتر به شکایت مطروحه دولت در این باب رسیدگی شود تا دیگر شاهد تکرار این حرف های "گران قیمت" نباشیم!


ویدیو : اطلاعات تازه در مورد پرونده قالیباف/دادسرای محترم زودتر رسیدگی کند