اصفهان چه رنگی می شود؟ : شهرداری اصفهان قصد دارد تا رنگی برای اصفهان انتخاب ...


شهرداری اصفهان قصد دارد تا رنگی برای اصفهان انتخاب و در سطح شهر برای مناظر استفاده کند و در انتخاب این رنگ از نظرات شهروندان بهره می‌گیرد. خبرگزاری ایسنا: شهرداری اصفهان قصد دارد تا رنگی برای اصفهان انتخاب و در سطح شهر برای مناظر استفاده کند و در انتخاب این رنگ از نظرات شهروندان بهره می‌گیرد.

مهدی بقایی در نشست رنگ شهر با بیان اینکه احساس می‌شود اصفهان نیاز ویژه به رنگ خاص خود دارد، اظهار کرد: نظرات مختلفی ارائه شده و برخی بر روی یک رنگ تأکید دارند و برخی دیگر می‌گویند رنگ‌های مختلفی در شهر به کار گرفته شود.

وی افزود: رنگ آبی فیروزه‌ای پیشنهادی است که به شهرداری شده تا آن را برای یک دست کردن مناظر شهر استفاده کند، اما برخی با این کار مخالفند و رنگ‌های دیگری پیشنهاد داده‌اند یا اعتقاد دارند که نباید تنها یک رنگ در شهر به کار گرفته شود.

رییس سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان ادامه داد: با توجه به اختلاف نظرات و دیدگاه‌ها تصمیم گرفته شده تا همایش‌ها و نشست‌هایی علمی در این مورد برگزار شود و از طریق مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری نیز ایده‌های مردمی را به دست آوریم تا بتوانیم بهترین تصمیم را در این مورد بگیریم.

بقایی خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که خروجی این نشست‌ها دستاوردی باشد تا شهرها را به سمت زیباتر شدن حرکت دهد.

همچنین محمدعلی ایزدخواستی- مدیر مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان- با اشاره به ثبت اصفهان به عنوان شهر خلاق صنایع دستی در یونسکو گفت: باید خلاقیت را در شهر نهادینه سازیم تا پازل شهر خلاق روز به روز کامل‌تر شود.

وی با اشاره به انتخاب رنگ برای هویت اصفهان افزود: قرار شد تا چارچوبی برای ثبت ایده در این زمینه در نظر گرفته شود و برای مدیریت بدنه شهری از آنها استفاده و آن را به صورت طرح به مرحله اجرا بگذارد.

مدیر مرکز خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان اضافه کرد: شروع نگاه خلاق به مدیریت شهری زمانی است که شهروندان ایده خلاق دهد و امیدواریم که این ایده‌ها به مرحله اجرا برسند.


ویدیو : اصفهان چه رنگی می شود؟