اصرار عجیب و مشکوک ستاره برای محرومیت از دربی! :  اخبار ورزشی  - اصرار عجیب ...



پیام برای دربی , نسخه ی عجیب برای ادای قرض , حرکات عجیب پدر بزرگ 70 ساله برای جلب توجه زنان


 اخبار ورزشی  - اصرار عجیب و مشکوک ستاره برای محرومیت از دربی!

بازیکن کلیدی آبی ها با دریافت کارت زرد در بازی پیش از دربی سوال های زیادی در ذهن هواداران ایجاد کرد.

به گزارش  جام نیوز، جاسم کرار با دریافت کارت زرد در مقابل تراکتورسازی بازی با پرسپولیس را از دست داد. برای همه عجیب بود که چرا او با داد و بیداد بر سر داور، به شکلی خواست که از او کارت بگیرد!

کرار با علم به اینکه می دانست یک کارت برای محرومیت از دربی نیاز دارد، روی یک صحنه پس از سرنگونی توسط بازیکن حریف، از زمین بلند شد، به سمت یار رقیب حمله کرد و بعد چند متر با حالت خشم دنبال داور راه رفت و اینقدر به داور اعتراض کرد تا کارت زرد را گرفته و آنگاه آرام بگیرد.

 بازیکنی که آبی‌ها اینقدر نگران محروم نشدنش بودند، به راحتی آب خوردن بهانه را دست فغانی داد تا بزرگترین بازی فصل را از او بگیرد.

 حالا سوال این است که آیا خود این بازیکن هم به اندازه هواداران نگران دربی بودند یا نه؟ چطور ممکن است بازیکنی که اینقدر در موردش حساسیت وجود دارد، به خاطر بچگانه‌ترین اعتراضات ممکن خودش را در آستانه دریافت کارت زرد و محرومیت قرار بدهد؟

 نکته اصلی اینجاست که گرفتن این کارت برای او یک حسن دارد. در دربی که نیست، به راحتی می تواند به عراق کشورش بازگردد و در مدتی که تیم تمرین می کند، در مرخصی باشد. او با کارت، به نوعی به خود مرخصی داد!


  اخبار ورزشی  - جام نیوز


ویدیو : اصرار عجیب و مشکوک ستاره برای محرومیت از دربی!