اشتراکات کیت میدلتون و پرنسس دایانا +عکس : قبل از آنکه کیت میدلتون با سبک خاص ...


قبل از آنکه کیت میدلتون با سبک خاص خودش دنیا را به خود خیره کند، پرنسس دایانا با سبک بی عیب و نقص تحسین ما را جلب کرده بود. به نظر می رسد که کیت از سبک عالی مادرشوهرش راهنمایی می گیرد.           پادشا: قبل از آنکه کیت میدلتون با سبک خاص خودش دنیا را به خود خیره کند، پرنسس دایانا با سبک بی عیب و نقص تحسین ما را جلب کرده بود. به نظر می رسد که کیت از سبک عالی مادرشوهرش راهنمایی می گیرد.

پرنسس دایانا ,  بیوگرافی پرنسس دایانا عکس , کیت میدلتون

عکس های نامزدی

به گزارش پادشا در این عکس نامزدی که در سال 2010 انداخته شده، کیت میدلتون و پرنس ویلیام، ژستی درست شبیه عکس نامزدی پرنسس دایانا و پرنس چارلز در سال 1981 گرفته اند. هر دوی آنها حلقه الماس یاقوت کبود 18 قیراطی فوق العاده را به انگشت دارند.



پرنسس , دایانا حکیمی , پرنسس دیانا

روز عروسی

در 29 جولای 1981، خانم دایانا اسپنسر 20 ساله در کلیسای جامع سنت پل با پرنس چارلز ازدواج کرد. او برای راه رفتن در راهروی تاریخی این کلیسا، لباس عروسی به طراحی دیوید و الیزابت امانوئل به تن داشت. سی سال بعد، کیت میدلتون با لباس عروسی با برند الکساندر مک کوئین و طراحی سارا بارتون، در 29 آوریل 2011، دوشس کمبریج شد.



پرنسس ها , کیت میدلتون در بارداری , جواهرات کیت میدلتون

کت یقه بلیزر و شلوار جین

پرنسس دایانا در سال 1988 با کت یقه بلیزر و شلوار جین به تماشای یک مسابقه چوگان رفت. سالها بعد، کیت در ماه جولای 2011 که به کانادا رفته بود، با کت یقه بلیزر برند اسمیت و شلوار جین برند جی، بسیار شیک به نظر می رسید.



عکس پرنسس , پرنسس کارتون , مدل لباس عروس پرنسس انگلستان

زیبا با لباس صورتی رنگ

پرنسس دایانا در سال 1995 به هنگام بازدید از رژه ارتش بریتانیا، کت و دامن صورتی برند جیانی ورساچه به تن داشت و در ماه مه 2012، در مهمانی جشن سالگرد تاجگذاری ملکه الیزابت در کاخ باکینگهام، دوشس کمبریج پیراهنی صورتی رنگ به طراحی امیلیا ویکستد و کفش ال کی بنت پوشیده بود.



عکس پرنسس ایزابلا , لباس پرنسس های قدیم , راز های استایل کیت میدلتون

آبی و مشکی

دوشس کمبریج در اولین سخنرانی عمومی خود در بیمارستان کودکانEACH’s Treehouse در ایپسویچ انگلستان، با این پیراهن آب و مشکی مثل مادرشوهرش، درخشید.



داستان طنز پرنسس ها , عکس کیت میدلتون , لباس عروس کیت میدلتون

خیره کننده با لباس شیفون

به گزارش پادشا پرنسس دایانا در سال 1987 برای جشنواره فیلم کن، این پیراهن دکلته شیفون با برند کاترین واکر را پوشیده بود. کیت در مراسم BAFTA این پیراهن یاسی رنگ الکساندر مک کوئین را به تن داشت.



کودکی کیت میدلتون , کیت میدلتون، , اخبار کیت میدلتون

خرگوش های اسکی

پرنسس دایانا در سال 1986 و کیت میدلتون در سال 2005 هر دو تصمیم گرفتند برای اسکی این کت های قرمز گرم را انتخاب کنند.



مدل لباس عروس 15 پرنسس جهان , پرنسس انگلیس , اسم پرنسس های دیزنی

کلاه های پر

دوشس کاترین برای حفظ سنت انگلیسی به سر گذاشتن کلاه های جالب، پا جای پای مادرشوهر مرحومش گذاشته و در یک مراسم عروسی در سال 2006، کلاه پر به سرش گذاشت. پرنسس دایانا هم در سال 1981 در مراسمی در پمبروکشایر، کلاهی به همین سبک به سر داشت.



مدل پالتو کیت میدلتون , ملکه بلژیک پرنسس سوفیا , پرنسس های اینستاگرام

سیاه و سفید


پرنسس دایانا در سال 1990 با کت و دامن شیک سیاه و سفیدی به تالار رویال آلبرت آمد. در سال 2011، هنگام بازدید از مرکز اجتماع بیرمنگام، دوشس کمبریج ست بلوز و دامن مشابهی به سبک ارتشی با برند الکساندر مک کوئین به تن داشت.



سایت پرنسس های والت دیزنی , کاترین الیزابت میدلتون , حیوان پرنسس بل

کت و دامن سفید

در سال 1997 پرنسس دایانا به هنگام دیدار با مادر ترزا، کت و دامن سفید ساده ای به تن داشت. کیت میدلتون در سپتامبر 2012 به هنگام گردش در کارخانه رولز رویس سنگاپور، کت و دامن الکساندر مک کوئین پوشیده بود.



داستان واقعی پرنسس های دیزنی , عکس پرنسس های دیزنی , پرنسس کیت

زوج های هماهنگ


کیت میدلتون و پرنس ویلیام در مراسم شام خیریه ای در کاخ سنت جیمز در سال 2011، تقریباً درست مثل والدین ویلیام لباس پوشیده بودند.



زشت ترین پرنسس , پرنسس های دیزنی در دنیای واقعی , پرنسس شارلوت

خانم های طوسی پوش

پرنسس دایانا در این پیراهن طوسی رومی، شاهوار به نظر می رسد. کیت در نوامبر 2011 در مراسم یادبود ملی Arboretum Appeal در کاخ سنت جیمز، پیراهن شیفون و ساتن رومی طوسی به طراحی جنی پاکهام پوشیده بود.


ویدیو : اشتراکات کیت میدلتون و پرنسس دایانا +عکس