اسیدپاشی در هفت چنار تهران صحت دارد :  اخبار  اجتماعی  - اسیدپاشی در هفت چنار ...



تهران چقدر ذخیره آب دارد؟ , هوای تهران در شرایط سالم قرار دارد , قدیمی ترین بیمارستان تهران در زمان ناصرالدین شاه چه نام دارد


 اخبار  اجتماعی  - اسیدپاشی در هفت چنار تهران صحت دارد

مركز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت، پنجشنبه چهارم دی، با صدور اطلاعیه‌یی از وقوع یك مورد حادثه اسیدپاشی در تهران خبر داد.

براساس این اطلاعیه ساعت ١٨:١٥ دقیقه پنجشنبه چهارم دی ماه، دو نفر راكب موتور سوار با صورت‌های پوشیده، به سمت راننده خودروی وانتی در محدوده خیابان هفت چنار تهران اسیدپاشی كرده و به سرعت از محل متواری شدند. در این حادثه، راننده وانت از ناحیه صورت و گردن دچار سوختگی شد كه با انتقال به بیمارستان سوانح و سوختگی تهران تحت درمان قرار گرفت. همزمان خبرگزاری فارس به نقل از حسن عباسی، مدیر روابط عمومی اورژانس تهران این خبر را تكذیب كرده است.

به گفته عباسی، روز پنجشنبه، هیچگونه عملیاتی مربوط به اسیدپاشی یا انتقال به بیمارستان سوانح سوختگی مطهری توسط نیروهای اورژانس انجام نشده است و تنها یك مورد اسیدپاشی در میدان منیریه تهران گزارش شده بود كه با حضور تكنیسین‌های اورژانس مشخص شد این موضوع صحت نداشته و مصدومی در كار نبوده است. نمازی، سخنگوی بیمارستان سوانح سوختگی مطهری نیز با رد وقوع اسیدپاشی در محدوده هفت چنار تهران به فارس گفته است كه هیچ گزارشی مبنی بر مراجعه فردی كه با اسید سوخته باشد به دست ما نرسیده است.

این در حالی است كه سرهنگ داوود اصغریان، رییس مركز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت با تایید این خبر از آغاز تحقیقات پلیس برای شناسایی عاملان این حادثه خبر داده و در تشریح جزییات آن گفته است: تحقیقات پلیس برای شناسایی عاملان این اسیدپاشی آغاز شده است. در این حادثه مقداری اسید به صورت و گردن راننده ٢٦ ساله خودرو ریخته شد كه مصدوم با انتقال به بیمارستان سوانح و سوختگی مورد درمان سرپایی قرار گرفت و اكنون از بیمارستان ترخیص شده است.


  اخباراجتماعی  - تابناک


ویدیو : اسیدپاشی در هفت چنار تهران صحت دارد