اسکارلت جوهانسون ناشر فرانسوی را به دادگاه کشید : اسکارلت جوهانسون برای استفاده ...


اسکارلت جوهانسون برای استفاده از اسمش در رمانی فرانسوی، از «جی سی لتس» ناشر فرانسوی این رمان شکایت کرد. روزنامه تماشا: اسکارلت جوهانسون برای استفاده از اسمش در رمانی فرانسوی، از «جی سی لتس» ناشر فرانسوی این رمان شکایت کرد. شکایت او به دلیل استفاده نابجا و اخلال در حقوق شخصی اش صورت گرفته و او درخواست غرامت کرده و حقوق هر نوع اقتباسی از این اثر را برای خودش قائل شده است.

 این رمان با عنوان «اولین چیزی که می بینیم» درباره مکانیکی در دهکده شمالی «سیمی» است که یک زن برای کمک به او زنگ می زند و او تصور می کند این زن باید اسکارلت جوهانسون باشد.

اما 60 صفحه بعد او متوجه می شود که این زن همان بازیگر مشهور نیست و چنین فوکاپرس نام دارد. گریگور دلاکور به روزنامه فیگارو در این باره گفت که وقتی شنید یک شکایت علیه وی به دادگاه شده، متعجب است. او گفت این شبیه شخصیت رایان گاسلینگ و جین هاکمن در کتابی است که تقریبا چنین محتوایی داشت.

 او ادامه داد: «همه چهره های مشهور در زندگی امروز ما حضور دارند و وسایل ارتباط جمعی آنها را وارد زندگی ما کرده است. در عین حال همه اطلاعات زندگی این چهره ها در اینترنت در دسترس همه است. ضمن اینکه شخصیت من اسکارلت جوهانسون نیست بلکه چنین فوکا پرس نام دارد.»

او می گوید که در این رمان قصد داشت از استبداد زنان زیبا و نقش زیبایی آنها در شخصیتشان صحبت کند. این رمان از بیستم مارس در فرانسه منتشر شده است و این روزها یکی از پرفروش ترین رمان های فرانسه است.


ویدیو : اسکارلت جوهانسون ناشر فرانسوی را به دادگاه کشید