اسپوتنیک: S300 قدمی دیگر به ایران نزدیک شد! :  این منبع با خودداری از اظهارنظر ...



احتمال سفر مسیولان مصری در آینده نزدیک به ایران , کشورهای زیارتی نزدیک ایران , مغازه اجاره ایران کتان نزدیک

 این منبع با خودداری از اظهارنظر درباره بازپس گیری شکایت ایران از روسیه به سبب نقض قرارداد تحویل سامانه اس - سیصد به علت تحریم های بین المللی علیه تهران افزود توافق بر سر برنامه هسته ای ایران می تواند امکان دریافت سامانه های پیشرفته تر از سامانه اس - سیصد را برای ایران فراهم کند.

 خبرگزاری اسپوتنیک نوشت: یک منبع وزارت دفاع ایران روز سه شنبه اعلام کرد توافق هسته ای جامع اخیر میان ایران و شش قدرت جهانی امکان دستیابی تهران را به سامانه های پدافند هوایی پیشرفته تر از سامانه اس- سیصد روسیه فراهم خواهد کرد.

 

به گزارش پایگاه خبری «تیک»، این منبع با خودداری از اظهارنظر درباره بازپس گیری شکایت ایران از روسیه به سبب نقض قرارداد تحویل سامانه اس - سیصد به علت تحریم های بین المللی علیه تهران افزود توافق بر سر برنامه هسته ای ایران می تواند امکان دریافت سامانه های پیشرفته تر از سامانه اس - سیصد را برای ایران فراهم کند. این منبع افزود برنامه دقیق تحویل سامانه اس - سیصد به ایران مطابق با قرارداد کنونی هنوز تعیین نشده است.

 

یک منبع آگاه اواسط ماه ژوئن اعلام کرد روسیه و ایران در زمینه ازسرگیری اجرای قراداد تحویل سامانه اس - سیصد با یکدیگر وارد مذاکره شده اند؛ قراردادی که سال 2007 به امضاء رسید و ارزش آن بالغ بر 800 میلیون دلار براورد شده است. بنا بر اعلام این منبع ، مقامات روسیه خواهان بازپس گیری شکایت ایران و امضاء قراردادی جدید هستند.

 

اخبار  سیاست خارجی  -  تیک 


ویدیو : اسپوتنیک: S300 قدمی دیگر به ایران نزدیک شد!