اسرائیل: توافق ایران و 1+5 بعید است : گزارش طبقه بندی شده وزارت خارجه اسرائیل ...


گزارش طبقه بندی شده وزارت خارجه اسرائیل می‌گوید توافق هسته‌ای میان ایران و گروه ۱+۵ تا ماه مارس بسیار بعید است. خبرگزاری فارس: گزارش طبقه بندی شده وزارت خارجه اسرائیل می‌گوید که توافق هسته‌ای میان ایران و گروه 1+5 تا ماه مارس کاملا غیرمحتمل است.

بخش اطلاعاتی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در گزارشی محرمانه اعلام کرد که رسیدن به توافق بین ایران و گروه 5+1 تا ماه مارس بسیار بعید است.

ادعا شده این گزارش که برای تعدادی از سفارت‌های رژیم صهیونیستی در کشورهای مختلف ارسال شده، بر اساس تحلیل سخنرانی هفته گذشته آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب ایران مبتنی است.

این گزارش در حالی چنین ادعایی کرده که رهبر معظم انقلاب در سخنرانی به مناسبت 19 بهمن در دیدار با همافران و پرسنل نیروی هوایی تاکید داشتند که از «توافق خوب» هسته‌ای حمایت می‌کنند. ایشان همچنین ابراز کردند که ایران توافق بد هسته‌ای را نمی‌پذیرد.

انتشار این خبر در حالی صورت گرفته که مذاکرات ایران و گروه ۵+۱ همچنان ادامه دارد و برخی خبرهای منتشرشده توسط رسانه‌های آمریکایی از بالا رفتن شانس توافق حکایت دارد. پایگاه «المانیتور » روز گذشته به نقل از منابع آگاه مدعی شد که آمریکا با توجه به پیشرفت صورت‌گرفته در مذاکرات مونیخ، بیش از پیش نسبت به حصول توافق هسته‌ای، خوش‌بین است


ویدیو : اسرائیل: توافق ایران و 1+5 بعید است