اسرائیل: بزرگترین ماموریت ما جلوگیری از اجرای توافق هسته ای است : در حالی که ...



توافق هسته ای , نظر رهبری در مورد توافق هسته ای , جلوگیری از اجرای autoplay ویندوز 10

در حالی که توافق هسته ای وین با استقبال بسیاری از کشورهای جهان روبه رو شده است، مسئول ویژه بررسی پرونده هسته ای ایران در رژیم صهیونیستی بار دیگر با مطرح کردن ادعای تکراری خطرناک بودن این توافق، جلوگیری از اجرای آن را مهمترین ماموریت تل آویو بر شمرد..

به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه هاآرتص، «یووال اشتاینیتس' فردی است که نتانیاهو او را مسئول ویژه پرونده هسته ای ایران کرده است.

وی معتقد است که از نظر دولت اسرائیل توافق هسته ای ایران دو خطر عمده دارد، تهدید اول چیزی است که او تهدیدی متعارف توصیف کرد و آن برداشته شدن تحریمها و دسترسی ایران به پولهای کلان برای افزایش بودجه نظامی خود است.

وی افزود: خطر دوم هسته ای شدن ایران است و به همین علت است که اسرائیل علاقه مند است برای مقابله با این تهدید کمکهای نظامی و دفاعی بیشتری دریافت کند.

اشتاینیتس درباره کمک های تسلیحاتی و نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی گفت: اسرائیل قدردان حمایت ها و کمک های نظامی و اطلاعاتی آمریکا است اما واقعیت این است که تهدید هسته ای ایران را نمی توان به هیچ وجه جبران کرد.

این مسئول صهیونیستی افزود: در حال حاضر ماموریت و تمرکز ما بر روی جلوگیری از تصویب این توافقنامه در کنگره و اجرای آن است.

اظهارات این مسئول رژیم صهیونیستی در حالیست که توافق هسته ای بین ایران و گروه 1+5 با واکنش های مختلفی روبرو شد، سران کشورهای مذاکره کننده این توافق را خوب و مفید ارزیابی کردند و آن را برای ارتقای امنیت و ثبات منطقه و جهان مهم دانستند.

در عرصه بین المللی هم عمده سران کشورهای جهان از این توافق استقبال کردند در این میان برخی کشورها از جمله همسایگان ایران این توافق را به دولتمردان جمهوری اسلامی تبریک گفتند.

اخبار سیاست خارجی - ایرنا


ویدیو : اسرائیل: بزرگترین ماموریت ما جلوگیری از اجرای توافق هسته ای است