اسحاق جهانگیری: همه باید کمک کنند : معاون اول رئیس جمهوری در سفر غیررسمی به ...


معاون اول رئیس جمهوری در سفر غیررسمی به استان کرمان با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان دیدار و گفتگو کرد. ایسنا: اسحاق جهانگیری به منظور دیدار با والده و خانواده خود به صورت غیررسمی وارد کرمان شد و در آغاز این سفر به همراهی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار کرمان و مدیرکل آموزش و پرورش استان با حضور در منزل نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با آیت الله سید یحیی جعفری دیدار و گفت‌وگو کرد.
معاون اول رئیس جمهور به نامگذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی اشاره کرد و گفت: همه باید در این زمینه کمک کنند.
جهانگیری با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در بیانات خود محورهایی را مشخص و از جمله بر تولید داخلی تاکید کردند و این که مردم کالای داخل کشور را مصرف کنند، افزود: مردم برای مصرف کالاهای ایرانی باید تشویق شوند.
وی اظهار امیدواری کرد: در سایه سار بهار فاطمی و برنامه های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سال 94 برای ملت بزرگ ایران سالی سرشار از موفقیت و برکت باشد.
معاون اول رئیس جمهور همچنین درگذشت نوه امام جمعه کرمان و همسر ایشان را که چندی پیش بر اثر سانحه رانندگی به رحمت ایزدی پیوستند، تسلیت گفت و برای آنان طلب مغفرت کرد.
در ادامه این دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان یادآور شد: از همه دولت ها حمایت کرده ام و از دولت جناب آقای روحانی نیز که در زمینه های مختلف گام های بلندی بر می دارد حمایت و برای موفقیت این دولت در حل مشکلات دعا می کنم.
آیت الله سید یحیی جعفری با اشاره به نامگذاری سال 94 به نام دولت و ملت، همدلی و همزبانی از سوی رهبر فرزانه انقلاب، خاطر نشان کرد: امیدواریم امسال جلوه ای دیگر از همدلی و همزبانی را در کشور شاهد باشیم.
وی گفت: با توجه به اینکه امسال انتخابات را در پیش داریم نامگذاری خردمندانه و مدبرانه امسال از سوی مقام معظم رهبری می تواند بستر مناسبی را برای وفاق و همدلی گروه های مختلف در جامعه فراهم سازد. 


ویدیو : اسحاق جهانگیری: همه باید کمک کنند