استیماچ: آب‌وهوا اجازه نداد کارمان را پیش ببریم!/ برای واترپلو تمرین نکرده بودیم :



اجازه سفر برای خانم های باردار , اجازه سفر برای خانم های باردار با هواپیما , 5 تمرین برای رفع غبغب

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به شرایط آب و هوایی امروز اصفهان گفت: ما برای واترپلو تمرین نکرده بودیم.

ایگور استیماچ در خصوص شکست 2 بر صفر تیمش مقابل لوکوموتیو ازبکستان گفت: بازی در چنین شرایطی سخت بود، ما برای واترپلو تمرین نکرده بودیم، بلکه برای فوتبال بازی کرده بودیم.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی فوتبال بازی کردن خیلی سخت بود و ما نتوانستیم بازی خودمان را انجام دهیم. در نیمه دوم بازی برای ما سخت‌تر شد و با بادی که می‌آمد و آبی که زمین جمع شده بود، نمی‌توانستیم کاری کنیم. با این حال به تیم لوکوموتیو بابت پیروزی تبریک می‌گویم. فکر می‌کنم ما تیم بهتری هستیم و در بازی برگشت در تاشکند می‌بینید که چگونه مقابل لوکوموتیو بازی خواهیم کرد.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: این وضعیت آب‌وهوایی کامل‌ترین چیزی بود که برای آنها بود که بلدند در این شرایط چه فوتبالی را به نمایش بگذارند. آنها در خط دفاعی خود می‌ماندند، دفاع می‌کردند و بعد مقابل ما ضد حمله می‌زدند. این آب‌وهوا برای ما که به دنبال پاسکاری، کارهای تکنیکی و... بودیم کار را سخت می‌کرد. درست است آنها بازیکنان قدرتمندی داشتند، اما آب‌وهوا اجازه نداد ما کارمان را پیش ببریم.

استیماچ در خصوص اینکه آیا پیش‌بینی چنین آب‌وهوایی را پیش از بازی نکرده بود، گفت: ما همیشه وضعیت آب‌وهوا را چک می‌کنیم و من خودم دیده بودم که احتمال باران در این بازی هست. در چهار ماه گذشته همیشه این شرایط وجود داشت و احتمال بارش بود، اما هیچوقت باران نیامد. این بار تا از هتل آمدیم بیرون آمدیم باران را دیدیم و انتظار داشتیم هنگام بازی هم کمی باران بیاید، اما نه این باران شدید که آب در زمین جمع شود و اجازه ندهد فوتبال‌مان را بازی کنیم.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین

 


ویدیو : استیماچ: آب‌وهوا اجازه نداد کارمان را پیش ببریم!/ برای واترپلو تمرین نکرده بودیم