استقلال نه بباز نه مساوی کن! : دیدار استقلال و پدیده مشهد در نگاه نخست یک مسابقه ...


دیدار استقلال و پدیده مشهد در نگاه نخست یک مسابقه عادی و شاید آسان برای استقلال محسوب شود اما واقعیت مطلب چنین نیست، خبر ورزشی: دیدار استقلال و پدیده مشهد در نگاه نخست یک مسابقه عادی و شاید آسان برای استقلال محسوب شود اما واقعیت مطلب چنین نیست، چون پدیده در نیم‌فصل دوم روزهای سختی را سپری می‌کند و این تیم می‌تواند حتی در ورزشگاه آزادی هم خطرناک ظاهر شود. استقلال اما شرایطی به کلی متفاوت با بسیاری از تیم‌ها دارد.

استقلال گنجایش باخت‌های بیشتر از این را ندارد و پیمانه تساوی‌هایش هم دیگر پر شده است. استقلال در واقع شانس‌های خودش را برای قهرمانی در لیگ از دست داده و حالا دلخوش به كسب سهمیه آسیایی است. تیمی كه قرار بود (و البته وعده هم داده بود) هر دو جام را در این فصل بگیرد، حالا فقط می‌تواند یك سهمیه آسیایی دریافت كند، تازه آن هم اگر بتواند و در ادامه راه كم نیاورد. حریفان استقلال هم البته بازی‌های آسانی ندارند. سپاهان به مصاف راه‌آهن می‌رود اما هیچ‌كس به جایگاه كنونی راه‌آهن نگاه نمی‌كند. راه‌آهن یك قدم با سقوط فاصله دارد و هر لحظه ممكن است به لیگ آزادگان برود، پس برای متوقف كردن سپاهان دست به هر كاری می‌زند و از جان مایه می‌گذارد. فولاد خوزستان كه یكی از رقیبان استقلال در جدول محسوب می‌شود با ذوب‌آهن بازی دارد. ذوب‌آهن چنان كه ملاحظه می‌كنید، هیچ ربطی به آن تیم نیم‌فصل نخست ندارد و در این شرایط به كلی عوض شده است. همه تیم‌ها در لیگ به دنبال گرفتن كسب سهمیه هستند یا می‌خواهند جایگاه خود را در جدول ارتقا بدهند. پس فرصت‌ها برای استقلال تمام شده و اگر قرار باشد كه این تیم همان نتایج قبلی را در لیگ تكرار كند، نه به سود خودش است و نه نفع كادر فنی...

استقلال به گواه بازی‌هایی كه به نمایش می‌گذارد، به لحاظ فنی هم چیزی در چنته نداشته و در این هفته‌های واپسین این تیم باید برای رفع اتهام از خود، در لیگ چند بازی خوب و درست و حسابی به نمایش بگذارد. دیدار با پدیده مشهد شاید برای استقلال آغاز این راه پر‌فراز و نشیب باشد؛ جاده‌ای كه شاید با گرفتن یك نتیجه خوب برای استقلال و نتایج بد برای سایر تیم‌ها، كمی برای استقلال هموار شود.


ویدیو : استقلال نه بباز نه مساوی کن!