استقلالی‌ها ذهن نویدکیا را خراب کردند : مدیرعامل سپاهان گفت: استقلالی‌ها چپ ...


مدیرعامل سپاهان گفت: استقلالی‌ها چپ و راست به هافبک تیم ما پیام دادند و ذهن او را خراب کردند. خبرگزاری فارس: اصغر باقریان در خصوص اتفاقات اخیر در این تیم و صحبت های اخیر رسول نویدکیا با خبرگزاری فارس، صحبت‌هایی را مطرح کرد که در زیر می‌خوانید:

ابتدا از بحث جذب آبریچیچ آغاز کنید. عملکرد فنی او را چطور ارزیابی می‌کنید؟

این بازیکن بوسنیایی خیلی خوب است. با توجه به رزومه و کارنامه‌ای که این بازیکن دارد و شرایط فیزیکی که از او دیده‌ام، نشان می‌دهد که این بازیکن می‌تواند یک بازیکن تاثیرگذار در نیم‌فصل دوم در سپاهان باشد.

یکی از دلخوری‌های رسول نویدکیا این بود که به خاطر جذب آبریچیچ اعتقاد داشت که حتی بازیکن جایگزین او را هم جذب کرده‌اید.

هیچ بازیکنی جایگزین هیچ بازیکن دیگر نیست. اینجا تیمی به نام سپاهان داریم که بر اساس دیدگاه‌های کادر فنی‌اش و نیازهایی که در زمین مسابقه دارد بازیکنان به زمین می‌روند و به وظایف خود عمل کنند. بنابراین هیچ بازیکنی جای فرد دیگری را پر نمی‌کند و هر بازیکنی که می‌آید به جای خودش بازی کرده و به میدان می‌رود.

هواداران سپاهان انتظار دارند که در هر صورت بحث رسول نویدکیا هر چه زودتر جمع شود. دلخوری و ناراحتی اصلی نویدکیا بابت چیست؟

رسول هیچ دلخوری ندارد، هیچ مشکلی هم با سپاهان ندارد و سپاهان هم مشکلی با رسول ندارد. این شیطنت‌هایی بود که برخی‌ها صورت دادند تا این اتفاقات بیفتد. رسول بچه سپاهان است و در این تیم بزرگ شده است. او کارش را از این باشگاه آغاز کرده و همیشه هم به هر تیمی که رفته و هر جایی که بازی کرده خودش را سپاهانی می‌دانسته است. خودش و خانواده‌اش نیز همه سپاهانی هستند.

اینطور که شما می‌گویید پس استقلالی‌ها باید قید او را بزنند.

ما که از روز اول گفتیم قید او را بزنند. ما اصلا قیدی برای او نگذاشته بودیم که استقلالی‌ها بخواهند آن را بزنند یا نزنند!

بالاخره جلساتی که شما با رسول داشتید این شائبه را ایجاد کرد که شاید می‌خواهید رضایتنامه‌اش را برای استقلال صادر کنید.

در جلساتی که با من برگزار کرد برای ماندن در سپاهان به توافق نهایی رسیدیم و قرار شد تا او هم برودو به کارش بچسبد. دیگر بحثی نماند و من 3 بار از رسول پرسیدم که دیگر قضایا تمام شد و او هم تاکید کرد که در سپاهان می‌مانم.

در هر صورت با بازگشت محرم نویدکیا به سپاهان، اینکه این مسائل برای برادرش پیش بیاید یک مقدار شائبه‌برانگیز بود.

به دنبال داستان‌‌سازی نباشید. نویدکیا بازیکنی است که استیماچ به او اعتقاد دارد.

شما که می‌گویید به دنبال داستان‌سازی نباشید، خودتان اصل ماجرا را تعریف می‌کنید؟

اصل ماجرا این است که همه اتفاقات از قبل از دیدار مقابل استقلال خوزستان آغاز شد. از طریق مهدی رحمتی و مجید صالح تماسی با باشگاه سپاهان گرفته شد که ما رسول را می‌خواهیم آن هم زمانی که هنوز فصل نقل و انتقالات آغاز نشده بود. این موضوع را با استیماچ در میان گذاشتیم و او در واکنش این مسئله گفت که رسول بازیکنی است که هم از لحاظ بدنی و هم تکنیکی و فنی مورد تائید من است و قرار شد تا در اهواز جلسه‌ای بین استیماچ و رسول برگزار شود. سرمربی سپاهان در اهواز به اتفاق محرم جلسه‌ای را با رسول برگزار کرد که رسول در این جلسه به کادر فنی که به وی گفته بود چنین پیشهادی از استقلال آمده است، در پاسخ گفته بود اصلا چنین بحثی مطرح نیست و می‌خواهم در سپاهان بمانم و در نیم‌فصل دوم بهترین بازیکن این تیم شوم که استیماچ در واکنش گفته بود من هم به تو اعتقاد دارم و کارت را ادامه بده.

اما باز هم استقلالی‌ها برای حضور رسول در این تیم نامه‌نگاری کردند.

درست است. در ادامه استقلالی‌ها باز هم بی‌خیال رسول نشده و شخص افشارزاده سرپرست این باشگاه نیز برای حضور نویدکیا در استقلال یک نامه رسمی برای باشگاه سپاهان زد و حتی برخی بازیکنان این تیم نیز باز هم با رسول تماس گرفتند. قبل از بازی با ذوب‌آهن فشارهای زیادی در این خصوص به ما آورده شد تا جایی که چند بار با برادرش محرم صحبت کردم و گفتم که داستان این چنین است. استیماچ به رسول اعتقاد دارد و باشگاه هم هیچ مشکلی با این بازیکن ندارد و او را می‌خواهد اما استقلالی‌ها که چپ و راست با او تماس می‌گیرند ذهنش را خراب می‌کنند. در این تماس از محرم خواستم تا با رسول صحبت کرده و آخرین نظراتش را جویا شود که پس از مدتی محرم با من تماس گرفت و اعلام کرد رسول گفته می‌خواهد در سپاهان بماند. یعنی ماجرا به پایان رسید اما سه روز بعد دوباره به اندازه استقلالی‌ها فشار آوردند که موجب برخی ناراحتی‌ها از سوی رسول شد. او در جلسه‌ای که با من داشت اعلام کرد چرا باشگاه سپاهان محکم و به صراحت نگفته که من در این تیم خواهم ماند.

یعنی اعتقاد داشت چرا توپ را برای تصمیم‌گیری به زمین رسول انداخته‌اید؟

نه اصلا ما توپ را در زمین رسول نینداختیم. ما فقط می‌خواستیم به رسول احترام بگذاریم تا خودش تصمیم‌گیرنده نهایی باشد و حتی همانجا اعلام کردم من مصاحبه می‌کنم و محکم می‌گویم که قضیه تمام شده است و استقلال دیگر دنبال نویدکیا نباشد. باز هم به رسول تاکید کردم که آیا مشکلی با سپاهان نداری که او با تاکید بیشتری گفت خیر و رفت و سه روز بعد آن صحبت‌ها را مطرح کرد.

یعنی با صراحت می‌گویید رسول نویدکیا در سپاهان باقی خواهد ماند؟

صراحتا می‌گویم اصلا دیگر رضایتنامه او را نمی‌دهیم.

سایر بازیکنان سپاهان چطور. آیا شاکله تیم را برای نیم‌فصل دوم حفظ می‌کنید؟

هیچ خروجی برای نیم‌فصل دوم نداریم و همه بازیکنان در حال حاضر در تمرینات حضور دارند.

گفته می‌شود چند بازیکن سپاهان به خاطر نپرداختن مالیات مشکل خروجی دارند و شاید همین موضوع اردوی خارجی شما را تحت‌الشعاع قرار دهد.

سیستم اداری سپاهان در حال حل و فصل موارد مختلف است و تا حالا چنین بحثی مطرح نبوده است.


ویدیو : استقلالی‌ها ذهن نویدکیا را خراب کردند