استراتژی احمدی نژاد درباره بازداشت بقایی : عبد الرضا داوری از نزدیکان محمود ...


عبد الرضا داوری از نزدیکان محمود احمدی نژاد در خصوص بازداشت بقایی گفت: با توجه به اخبار موجود و تحولات فرارو، استراتزی حامیان دكتر احمدی نژاد در موضوع بازداشت آقای بقایی ‫«آرامش فعال‫» خواهد بود. پارسینه: عبد الرضا داوری از نزدیکان محمود احمدی نژاد در خصوص بازداشت بقایی گفت: با توجه به اخبار موجود و تحولات فرارو، استراتزی حامیان دكتر احمدی نژاد در موضوع بازداشت آقای بقایی ‫«آرامش فعال‫» خواهد بود.

بدین معنا كه در مواضع خود سه اصل حفظ آرامش در كشور، ممانعت از تضاد با نهادهای قانونی و دنبال كردن موضوع از طریق مراجع ذیربط و مجاری قانونی را لحاظ خواهند كرد.

وی ادامه داد: در عین حال با توجه به اینكه بخشی از ابعاد این موضوع هنوز روشن نیست ، هر اقدام یا موضعی كه باعث شود تا مولفه های سیاسی بیش از مولفه های حقوقی  وارد صحنه شوند  تنها به مبهم تر شدن ماجرا دامن میزند.

عبد الرضا داوری در ادامه گفت : جریانهایی كه منتظرند تا بازداشت آقای بقایی ، موجب رادیكالیزه شدن جریان حامیان دكتر احمدی نژاد باشد سخت در اشتباهند. تنها مطالبه احمدی نژادی ها در این مقطع، رسیدگی منصفانه و عادلانه به اتهامات آقای بقایی و رعایت حقوق شهروندی ایشان و خانواده شان است.

وی در انتها خاطر نشان کرد: احمدی نژادی ها با درك شرایط حساس كشور و انقلاب در آستانه ضرب العجل مذاكرات هسته ای ، با كاربست استراتزی آرامش فعال، اجازه نخواهند داد تا موضوع بازداشت آقای بقایی ، صحنه سیاسی كشور را متلاطم كرده و در شرایطی كه انقلاب نیازمند تمركز در حوزه مذاكرات هسته ای است، رفتاری صورت یابد كه این تمركز را زایل نماید.


ویدیو : استراتژی احمدی نژاد درباره بازداشت بقایی