اسب سینمای ایران نجیب نیست :     غلامرضا آزادی گفت: اسب سینمای ایران با ارائه ...



 


سینمای ایران , اخبار سینمای ایران , پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران

 

غلامرضا آزادی گفت: اسب سینمای ایران با ارائه دیالوگ های نامناسب دیگر نجیب نیست.

غلامرضا آزادی کارگردان و تهیه کننده سینمای ایران در گفت و گو با خبرنگار سینمای ایران با بیان این مطلب اظهار داشت: متاسفانه در ایران همه چیز تبدیل به وسیله ای برای جذب سرمایه و پول شده است. سینما نیز از این امر مستثنی نبوده و همین مسئله سبب شده تا بسیاری از کارگردانان برای فروش بیشتر فیلم خود، از دیالوگ های سخیف و کم مایه استفاده کنند.

وی تصریح کرد: مخاطب به سینما می رود تا بتواند نوع درست پوشش، آداب معاشرت و فرهنگ مناسب را یاد گیرد، نه اینکه الفاظ نامناسب را یاد گیرد.

آزادی ابراز داشت: کارگردانان در سال های گذشته با ساخت فیلم در سینمای کودک، تلاش خود را می کردند تا نوع بیان مناسب را به کودک و نوجوان ارائه کنند، اما در بزرگسالی با تولید فیلم هایی با دیالوگ های ضعیف باعث آموزش نامناسب و تاثیر منفی در جامعه می شوند.

وی ادامه داد: افزایش سینمای لمپنیزم در سینمای ایران، بیشتر به دلیل وجود کارگردانان و تهیه کنندگان بی سواد و بازیگرانی است که برای آن که بتوانند همیشه روی پرده سینماها باشند حاضرند پایین ترین سطح سلیقه یک کارگردان را تامین کنند.

وی گفت: با لودگی و دلقک بازی نمی توان مخاطب برای سینمای ایران جذب کرد، باید برای زنده نگه داشتن سینمای ایران نیازمند سینمایی غنی از فرهنگ است. متاسفانه حضور کارگردانانی از این دست سبب شده تا سینماگران حرفه ای فرصتی برای کار کردن پیدا نکنند.... / خبرگزاری سینمای ایران



ویدیو : اسب سینمای ایران نجیب نیست