اسباب بازی های تام کروز را دیده اید؟ : تام کروز انگار به سرعت نیاز شدیدی دارد. ...


تام کروز انگار به سرعت نیاز شدیدی دارد. از موتورسیکلت های آخرین مدل گرفته تا اتومبیل های کلاسیک و جت های خصوصی، همه آنها را امتحان کرده است.         پادشا: تام کروز انگار به سرعت نیاز شدیدی دارد. از موتورسیکلت های آخرین مدل گرفته تا اتومبیل های کلاسیک و جت های خصوصی، همه آنها را امتحان کرده است. در اینجا به سواری های تجملی و لوکس او نگاهی می اندازیم:

کروز اسباب بازی , اسباب بازی , خرید اسباب بازی

وقتی این مگااستار حال و حوصله هواپیما سواری را نداشته باشد، یک هلیکوپتر کرایه می کند تا در سفرهای کوتاه از آن استفاده کند. اخیراً او را در لندن و نیویورک دیده اند که هلیکوپتر سواری می کرده است. در این تصویر که در سال 2009 گرفته شده است، او هلیکوپتری گرفت تا او را از ریودوژانیرو تا جزیره مجاور ببرد.



اسباب بازی لگو , اسباب بازی کودک , اسباب بازی کودکان

روز سه شنبه، روز قبل از تولد 51 سالگی اش، او را دیده اند که با موتورسیکلت وایروس مدل 2014 جدیدش که برچسب قیمتی معادل 100 هزار دلار خورده، از هتل مارمونت قصر مانند لوس آنجلس خارج شده است. این موتور تا 290 کیلومتر بر ساعت سرعت می گیرد، ولی مطمئن نیستیم که با توجه به ترافیک لوس آنجلس توانسته باشد بیشتر از 110 تا برود.



طبل اسباب بازی , اسباب بازی فروشی های بزرگ تهران , اسباب بازی فروشی

این تنها موتورسیکلتش نیست. این ستاره اکشن در سال 2010 با موتورسیکلت اسپورت برند مشهور دوکاتی در شهر این ور و آن ور می رفت. کروز با پوشیدن یکی از کت های مسابقه ای این کمپانی، حسن توجه اش را به این شرکت نشان داد.



اسباب بازی برای کودک یک ساله , برندهای اسباب بازی , اسباب بازی کودک یک ساله

این بازیگر به سواری های چهارچرخ هم علاقه دارد و زمان فیلمبرداری فیلم Jack Reacher در سال 2012 کل صحنه های رانندگی را به بدلکاران نسپرد و خودش هم پشت فرمان 1970 Chevelle SS نشست.



پدر اسباب بازی ایران , اسباب بازی فکری برای کودکان 3 ساله , اسباب بازی فروشی های معروف تهران

سال 2009، تام در مراسم پیش مسابقه Daytona International Speedway، با سواری با اتومبیل دیتونا 500، یاد حال و هوای Days of Thunder را زنده کرد.



اسباب بازی موزیکال , جشنواره ملی اسباب بازی , اسباب بازی بچه

بازی کردن در فیلم Top Gun در نقش یک خلبان جنگنده دریایی به تام چند درس راجع به هواپیماها داد و خوشبختانه او در میان گروه خاصی از افرادی قرار دارد که پول خریدن یک هواپیما را دارند! او هواپیمای Gulfstream خودش را دارد که 30 میلیون دلار برایش آب خورده است!



بازی داستان اسباب بازی , بزرگترین فروشگاه اسباب بازی , اسباب بازی ترنسفورمرز

او یک هواپیمای کلاسیک هم دارد که در جنگ جهانی دوم استفاده می شده و مدل P-51 Mustang Warbird است که تام آن را "Kiss Me Kate” نامیده است و تقریباً 5 میلیون دلار قیمت دارد.



ساخت اسباب بازی , اسباب بازی منس اسب کودک پیش دبستانی , اسباب بازی اعتماد به نفس

می دانید که زندگی یک گازیلیونر بدون چند قایق های تفریحی در سال کامل نمی شود! در سال 2011، تام و همسر سابقش کیتی هولمز از ساحل میامی روانه آبهای آزاد شدند. همانطور که می بینید آن موقع قایق سواری برایش کافی نبوده و یک جت اسکی هم رویش یدک کرده است.

پسرها هستند و اسباب بازی هایشان...


ویدیو : اسباب بازی های تام کروز را دیده اید؟