از چوب اسکی BMW تا پوشاک مرسدس بنز + عکس : سامیار راشد با شنیدن نام​هایی مثل ...


سامیار راشد با شنیدن نام​هایی مثل بی​ام و، بنز، بنتلی، فیات و... اولین چیزی که به ذهن می رسد تصویر یک ماشین لوکس و یا قدرتمند است اما در این گزارش نگاهی می​کنیم به دیگر محصولات متفرقه این کمپانی​ها که هیچ شباهتی به آن غول های آهنی ندارند.
پوشاک , فروشگاه اینترنتی پوشاک مردانه , پوشاک زنانه

چوب اسکی بی . ام . و 
                                                                    
پادشا: در فصل زمستان هستیم و بهترین موقعیت برای اسکی بازان و طرفداران این ورزش است تا از این آب و هوا نهایت لذت را ببرند. شرکت اتومبیل‌سازی بی. ام.و نیز از موقعیت استفاده کرده و با همکاری شرکت K2 Ltd، یک جفت چوب اسکی متفاوت را معرفی کرده است.طرح ها و نقوش گرافیکی روی این چوب اسکی به رنگ قرمز و آبی، از مدل های M ب.ام.و به عاریت گرفته شده است که در کنار فرم کلی، ظاهری سریع و قدرتمند به آن بخشیده است. این چوب های اسکی همچون سری M ب.ام.و، عملکرد بی نظیر و لذت بخشی را نوید می دهد.این چوب اسکی دارای تحدب کمی بوده و فرم گهواره ای دارد ضمن اینکه با آخرین تکنولوژی شرکت K2 ساخته شده است که قدرت، پایداری و کنترل بیش‌تری را برای کاربر به ارمغان می آورد. به همین دلیل، چوب اسکی ب.ام.و نه تنها بر روی سطوح برفی، بلکه بر روی تقریبا هر نوع سطحی قابل استفاده است.



مرسدس بنز , پوشاک بچه گانه , اسکی

  تکنولوژی رنگ خودترمیمی نیسان برای آیفون 
                                                 
نیسان امروزه یکی از سردمداران شرکت های اتومبیل سازی در دنیاست. این شرکت، در کنار تمام بدعت گذاری ها و نوآوری های اخیرش، به تازگی ادعا کرده که به تکنولوژی دست یافته است که قابلیت خودترمیمی دارد. باور این مسئله شاید غیرممکن بنظر برسد اما حقیقت دارد.برای اثبات این موضوع، نیسان قاب تلفن همراه آیفون را با این تکنولوژی عرضه کرده است. این قاب محافظ که اطراف بدنه آیفون 4 و 4S را در بر می‌گیرد دارای متریال پایه از پلاستیک ABS بوده که از هر نوع پلاستیک دیگری مقاوم تر بوده و توسط یک لایه از تکنولوژی رنگ خودترمیمی نیسان به نام Scratch Shield (سپر خراش) پوشیده شده است که طبق گزارش نیسان، خراش های کوچک را در کم‌تر از یک ساعت و خراش های عمیق را در عرض چند هفته ترمیم می‌کند.



پوشاک دخترانه , مد و پوشاک , خرید پوشاک

  تلفن همراه با متریال های اتومبیل 
                                                          
امروزه مواد و متریال هایی که در صنعت اتومبیل سازی کاربرد دارد دیگر برای کسی ناآشنا نیست. آلومینیوم، سرامیک، فایبر گلاس و از همه مهم‌تر فیبر کربن، از جمله متریال های پرکاربرد برای اتومبیل ها هستند. از این‌رو شرکت بریتانیایی سازنده تلفن همراه Vertu، یک تلفن همراه جدید را طراحی کرده است که از متریال های پرکاربرد در اتومبیل ها، برای آن استفاده شده است.این تلفن همراه با نام Constellation (به معنای صورت فلکی) توسط جوان کامرون طراحی شده است و ویژگی های منحصر به فردی دارد. هر یک از کلیدهای صفحه بطور کاملا جداگانه از کریستال یاقوت تهیه شده است.



پیست اسکی دیزین , اسکی فضایی , مرسدس

  پشت میز نستالوژی   
                                                        
طرفداران خودروهای ایتالیایی در آمریکا، بازگشت فیات به بازار این کشور را به نوبه خود جشن گرفتند و آن عرضه محصولاتی چون مبل و میز فیات 500 بود. فیات 500، سمبل و نماد مُد در دنیای خودرو است. بزرگ‌ترین طراحان لباس و مُد تا کنون دستی بر سر و روی فیات کشیده اند. نسل جدید 500، تقریبا هیچ تفاوتی با نسل قدیم آن ندارد و همین مورد است که باعث شده تا آن‌را به یک سمبل تبدیل کند.

این محصولات شامل میز خانگی، میز پیکنیک، و مبل می شود. طراحی آن‌ها را Meritalia و Lapo Elkann، برادر رییس فیات بر عهده داشته اند. همانطور که پیش‌تر نیز گفته شد، این محصولات بر پایه فیات 500 دهه 50 طراحی شده اند که حسی کلاسیکی را به بیننده القا می کند و زیبایی این محصولات را دو چندان کرده است. این محصولات علاوه بر فیات 500 دارای عناصر دیگری هستند که بیننده را به یاد ایتالیا می اندازد. بکار بردن سه رنگ سبز، سفید و قرمز بصورت عمودی برای مبل و رنگ قرمز میز که یکی از سه رنگ پرچم ایتالیا است، از جمله این عناصر هستند.



پیست اسکی توچال , پوشاک ترک , پوشاک پسرانه

   ساعتی برای رکوردشکنی بنتلی
                                                  
شرکت برِیت لینگ، یک شرکت ساعت سازی است که برخی از محصولاتش را به مناسبت های ویژه برای شرکت اتومبیل سازی بنتلی طراحی و تولید می کند. چند سال پیش، بنتلی با مدل کانتیننتال سوپراسپرت کانورتیبل توانست بر روی مسیر یخی، به حداکثر سرعت 330 کیلومتر بر ساعت دست یابد و رکورد گینس را ثبت کند. حال، شرکت برِیت لینگ، ساعتی را معرفی کرده است که خاطرات این رویداد را زنده می کند.تا پیش از این، برِیت لینگ ساعت مچی دیگری را با نام ISR با تولید محدود به 100 عدد برای بنتلی کانتیننتال رکوردشکن عرضه کرده بود که چندی پیش ساعتی دیگر را با نام SISR معرفی کرده که یادبودی برای این رویداد است.



پوشاک ورزشی دایی , یقه اسکی , اسکی روی آب

پوشاک پسرانه کارن , لباس اسکی , قیمت مرسدس بنز

  سری جدید پوشاک مرسدس AMG    
                        
امروزه بسیاری از اتومبیل سازان علاوه بر ساخت اتومبیل به طراحی و تولید محصولات دیگری همچون پوشاک نیز مشغولند که از آن جمله باید به پورشه دیزاین، فراری، مینی، ب.ام.و، بنتلی و مرسدس بنز اشاره کرد.به تازگی، مرسدس بنز AMG محصولات رسمی و اسپرت جدید خود را معرفی کرده است. این محصولا اغلب پوشاک و کیف را شامل می شوند و بارز ترین آن‌ها به شرح زیر است: کیف لپ تاپ، تی شِرت های مشکی با دوخت زیگزاگی با الهام از صندلی کابین مدل های مرسدس بنز، کیف کار، کیف اسناد و مدارک، خودکار آلومینیومی، کیف پول چرمی، تی شِرت های دوخته شده از الیاف کربن برای علاقه‌مندان به این متریال، چتری با سبک طراحی مرسدس بنز، جاسوئیچی ساخته شده از چرم و فیبر کربن، ساک مسافرتی و... .


ویدیو : از چوب اسکی BMW تا پوشاک مرسدس بنز + عکس