از لیموزین ضد گلوله تا فورد پلاک موقت! : برای یک ماشین سواری چقدر حاضرید هزینه ...


برای یک ماشین سواری چقدر حاضرید هزینه کنید؟ برای یک رفت و آمد ناقابل 30 هزار تومان تا یک میلیون و دویست هزار تومان می‌پردازید؟ شاید بگویید بستگی دارد که چه شبی باشد. برای یک ماشین سواری چقدر حاضرید هزینه کنید؟برای یک رفت و آمد ناقابل 30 هزار تومان تا یک میلیون و دویست هزار تومان می پردازید؟ شاید بگویید بستگی دارد که چه شبی باشد.

برای کرایه یک ماشین لوکس برای شب عروسی از سی هزار تا یک میلیون و دویست هزارتومان باید هزینه کرد.

به قول کاسب‌ها سرکیسه را حسابی باید شل کرد تا یک راکب برای شب رویاها تهیه کرد؛ آن هم بدون در نظرگرفتن گل آرایی و هزینه تزئین و در شرایطی که خودتان لذت رانندگی با این ماشین‌های به اصطلاح مدرن را نمی‌چشید و فردی مرتب با کت و شلوار اتو کشیده در پشت فرمان ماشین می نشیند و در لحظه‌های شادی شما شریک است.

اگر خودتان بخواهید همه این زحمت ها را بکشید و احتمالا هم در ترافیک بمانید، باید هزینه بیشتری پرداخت کنید؛ اگر قرار باشد برای کرایه ماشین x با راننده ساعتی 50 هزار تومان پرداخت کنید، در صورت رانندگی خودتان، هزینه اش می شود ساعتی 60 هزار تومان.

اتول امروزی‌ها/فورد پلاک موقتی که در تهران نمونه ندارد!
تکلیف خودتان را مشخص کنید. اگر آدم ولخرجی نیستید و نمی‌خواهید برای یک شب مراسم عروسی، خانه خود را بفروشید که هیچ؛ ولی اگر چنین تصمیمی گرفتید کافی است سری به مراکز کرایه ماشین عروس بزنید و قیمتی از خودروها بگیرید. دوج کارتر ساعتی 30 هزار تومان، پروشه کروک ساعتی 40 هزار تومان، مدلی از نیسان پلاک موقت 35 هزار تومان کرایه داده می شوند و یکی از مراکز کرایه ماشین عروس از فورد پلاک موقتی صحبت می کند که نمونه اش در تهران نیست و برای اجاره آن ساعتی 65 هزار تومان باید هزینه کرد.



ویدیو : از لیموزین ضد گلوله تا فورد پلاک موقت!