از شمشیر باز مفقود شده ایرانی چه خبر؟ : قائم مقام وزیر کشور، مفقود شدن شمشیر ...


قائم مقام وزیر کشور، مفقود شدن شمشیر باز ایرانی را در استان سیستان و بلوچستان مبتنی بر یک موضوع شخصی و غیر امنیتی دانست. پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر: قائم مقام وزیر کشور، مفقود شدن شمشیر باز ایرانی را در استان سیستان و بلوچستان مبتنی بر یک موضوع شخصی و غیر امنیتی دانست.

قتل پسر جوان ایرانی با شمشیر , ماجرای قتل پسر جوان ایرانی با شمشیر سامورایی در ژاپن تصاویر , دانلود فیلم ایرانی

حسینعلی امیری درحاشیه جلسه شورای معاونان وزارت کشور در جمع خبرنگاران گفت: از شواهد این گونه بر می اید که موضوع ربوده شدن شمشیرباز ایرانی در استان سیستان وبلوچستان از جنس بحث های امنیتی و گروگانگیری نیست بلکه یک بحث شخصی است و در دستگاه قضایی این استان  در دست  بررسی است.

وی اضافه کرد: شورای تامین استان سیستان و بلوچستان نیز موضوع را تا حصول به نتیجه نهایی در دستور کار دارد و تا  امروز نتیجه مشخصی از بررسی ها گرفته نشده است و عوامل شناسایی نشده اند.

قائم مقام وزیر کشور افزود: نهادهای امنیتی و انتظامی استان سیستان و بلوچستان برای شناسایی عامل یا عوامل این حادثه ،‌موضوع را  پیگیری می کنند.

حامد صداقتی شمشیر باز کشورمان سه شنبه 9  اردیبهشت امسال همراه با دو جوان دیگر با وسیله نقلیه شخصی از تهران به بندر چابهار سفر کرده بودند و فردای آن روز  هنگام بازگشت از بندر چابهار در 60 کیلومتری شهرستان خاش در جنوب سیستان و بلوچستان خودروی آنها مورد اصابت گلوله قرار گرفت که بر اثر آن یکی از سه جوان کشته شد  و از سرنوشت دو نفر دیگر از جمله حامد صداقتی  اطلاعی در دست نیست.

قائم مقام وزیر کشور تاکید کرد ،  شرایط استان سیستان و بلوچستان هم شرایط خوب و قابل قبولی است البته  امنیت ایجاد شده در این استان حاصل تشریک مساعی بسیار خوب سپاه، نیروی انتظامی، مرزبانی، اطلاعات و مدیریت خوب استان است.


ویدیو : از شمشیر باز مفقود شده ایرانی چه خبر؟