از خیانت تا جنایت : اخبار حوادث - از خیانت تا جنایت تحقیقات کارآگاهان جنایی ...



اخبار حوادث - از خیانت تا جنایت

تحقیقات کارآگاهان جنایی پایتخت برای رازگشایی از قتل مردی که جسدش در رودخانه‌ای واقع در رباط کریم کشف شده بود به دستگیری همسر وی و مردی غریبه منجر شد.

روز هفتم تیرماه امسال زنی نزد پلیس رفت و گفت كه شوهر 41 ساله‌اش به نام داوود ناپدید شده است. به‌دنبال اظهارات این زن مشخصات شوهرش در فهرست افراد فقدانی ثبت و تلاش‌ها برای یافتن وی آغاز شد. 3‌ماه از ناپدید شدن داوود گذشته بود كه به پلیس رباط كریم خبر رسید جنازه او در رودخانه‌ای كشف شده است.

به این ترتیب با دستور جمشیدی، بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران،ماموران پلیس آگاهی تحقیقات خود را برای رازگشایی از این جنایت آغاز كردند. كارآگاهان در بررسی‌های اولیه به همسر وی به نام سمیه مظنون شدند. او با مردی غریبه به نام كاوه در ارتباط بود و ممكن بود همین ارتباط پنهانی دلیل وقوع جنایت باشد.

با چنین فرضیه‌ای روز دوشنبه مأموران پلیس آگاهی 2 متهم را دستگیر كردند.آنها ساعتی بعد از دستگیری جزئیات جنایت را بازگو كردند. كاوه گفت: من از مدتی قبل به‌طور پنهانی با همسر مقتول در ارتباط بودم تا اینكه تصمیم گرفتم داوود را به قتل برسانم. وقتی این موضوع را با سمیه در میان گذاشتم او هم موافقت كرد.

به این ترتیب یك شب درحالی‌كه داوود خواب بود با همدستی همسرش، بالای سر او رفتم و او را با ضربات چاقو به قتل رساندم. سپس جسدش را داخل خودروی پرایدش قرار دادم و به رباط كریم بردم و چند روز بعد نیز خودرواش را به آتش كشیدم. سمیه نیز در جریان بازجویی‌ها دست داشتن در قتل شوهرش را پذیرفت و اظهارات همدستش را تأیید كرد.

اخبار حوادث - همشهری

 


ویدیو : از خیانت تا جنایت