ارزان ترین‌های بازار مسکن تهران : ارزان ترین‌های بازار مسکن تهران این روزها ...



ارزان ترین‌های بازار مسکن تهران

این روزها در مقابل قیمت‌های نجومی پیشنهاد شده از سوی فروشنده‌ها در بازار مسکن، هنوز واحدهای مسکونی هستند که قیمت فروش آنها کمتر از 100 میلیون تومان برآورد می‌شود.

اما نزدیک به 90 درصد این دسته از واحدهای مسکونی درجه یک نیستند، منظور از درجه یک بودن: برخورداری از حداقل امکانات، عمربنا، تعداد طبقات و همچنین تعداد واحدها و از همه مهم تر موقعیت قرارگیری آپارتمان از لحاظ سهولت در رفت و آمد و بافت محله است.

در ستون امروز نبض بازار تعدادی از واحدهای مسکونی که روز گذشته ارزش آنها به نقل از مالکان‌شان زیر 100 میلیون تومان اعلام شده بود، معرفی شده است.

در شهرک ولیعصر یک واحد مسکونی 40 متری با قیمت 76 میلیون تومان به بازار فروش پیشنهاد شده است البته این واحد از 20 میلیون تومان وام بهره‌مند است.

از سوی دیگر یک واحد مسکونی به متراژ 37 متر مربع به همراه 12 متر مربع تراس، 80 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. واحد مذکور در خیابان طیب در محدوده میدان خراسان است.

همچنین در شرق تهران یعنی در خیابان پیروزی (خیابان تاجری) یک واحد 24 متری، 6 سال ساخت با نرخ پیشنهادی 38 میلیون تومان به خریدار واگذار می‌شود. این واحد در یک مجتمع 20 واحدی در طبقه اول است.علاوه براین 65 میلیون تومان به عنوان قیمت فروش واحدی 40 متری در شهرک استقلال اعلام شده است ناگفته نماند که سند این واحد مسکونی قولنامه‌ای است./دنیای اقتصاد

 

ارزان ترین جا در تهران برای خرید لوازم منزل , ارزان ترین خونه در تهران , ارزان‌ترین آپارتمان‌های تهران


ویدیو : ارزان ترین‌های بازار مسکن تهران