ارزان‌ترین شاسی بلند در راه ایران +عکس : مدیرعامل شرکت کرمان موتور اعلام کرد ...


مدیرعامل شرکت کرمان موتور اعلام کرد که این مجموعه با معرفی خودرو لیفان ایکس 50، ارزانترین شاسی بلند بازار ایران را در نمایشگاه خودرو شیراز معرفی می‌کند. ایسنا: مدیرعامل شرکت کرمان موتور اعلام کرد که این مجموعه با معرفی خودرو لیفان ایکس 50، ارزانترین شاسی بلند بازار ایران را در نمایشگاه خودرو شیراز معرفی می‌کند.
 
سیدمحمدرضا میرعلینقی افزود: با توجه به افزایش حجم تقاضای موجود در بازار ایران برای خرید خودروهای شاسی بلند، برنامه‌ریزی برای تولید این خودرو شاسی بلند کوچک و اقتصادی در دستور کار قرار گرفته است.
 
وی گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته این خودرو ابتدا با موتور 1500 سی سی اتوماتیک و دنده ای در ایران تولید خواهد شد.
 
میرعلینقی با بیان اینکه خودرو لیفان ایکس 50 استاندارد آلایندگی یورو 5 را دارا است، افزود: برخورداری از سیستم EOBD و سیستم زمانبندی متغیر سوپاپ‌ها از دیگر ویژگی این خودرو است.
 
وی با بیان اینکه خودرو لیفان ایکس 50 از امکانات جانبی متنوعی برخوردار است، افزود: در تلاش هستیم سهم قابل توجهی از بازار خودروهای شاسی بلند را به این خودرو اختصاص دهیم.
 
مدیرعامل کرمان موتور تصریح کرد: امکاناتی همچون سانروف، سیستم ترمز ضد قفل ABS و سیستم ترمز کمکی BAS، سنسور دنده عقب، صندلی چرمی، رینگ آلومینیومی و سایر امکانات کاربردی دیگر از مهمترین ویژگی‌های خودرو لیفان ایکس 50 است.
 
وی گفت: پیش فروش این خودرو از 24 خردادماه جاری در نمایندگی های مجاز کرمان موتور آغاز می‌شود و در عین حال متقاضیان می توانند از روز 23خردادماه با مراجعه به سایت کرمان موتور و شبکه نمایندگی‌ها از شرایط پیش فروش اطلاع حاصل کنند.

ارزان ترین شاسی بلند , ماشین شاسی بلند ارزان قیمت در ایران , به صرفه ترین شاسی بلند ایران


ویدیو : ارزان‌ترین شاسی بلند در راه ایران +عکس