ادن آزار؛ فوتبالیست مادرزاد : می گویند ادن آزار با تکنیک و دریبل هایش می تواند ...


می گویند ادن آزار با تکنیک و دریبل هایش می تواند نتیجه یک بازی را تغییر دهد. جوان است و به نظر می رسد آینده ای درخشان در انتظارش باشد.      
همشهری تماشاگر: می گویند با تکنیک و دریبل هایش می تواند نتیجه یک بازی را تغییر دهد. بیشتر در نقش یک هافبک هجومی یا یک گوش عمل می کند اما دیده شده ژوزه مورینیو در چلسی گاهی او را به نوک حمله هم می فرستد. جوان است و به نظر می رسد آینده ای درخشان در انتظارش باشد.

فوتبالیست ها , آزار , فوتبالیست

شروع

4 سال بیشتر نداشت که والدین اش او را به یک تیم فوتبال محلی فرستادند تا آنجا بازی کردن را یاد بگیرد. ادن با داشتن چنین پدر و مادری باید هم فوتبالیست بزرگی از آب درمی آمد. پس از اینکه به سنی رسید که می توانست درست و حسابی فوتبال بازی کند به توبیز نقل مکان کرد و بین سال های 2003 تا 2005 در این تیم توپ زد. در سال 2005، استعدادیابان باشگاه لیل بازی او را دیدند و آزار را با خود به تیم جوانان باشگاه بردند. اینجا بود که ستاره بلژیکی توانست برای خود اعتباری در دنیای فوتبال کسب کند.

لیل

سال 2007 سود که ادن آزار به تیم اصلی لیل منتقل شد تا بتواند در لیگ یک بازی کند. او در نخستین فصل حضورش در لیگ دسته اول فرانسه توانست 4 بار به میدان برود اما از فصل بعد آزار به بازیکن اصلی تیم تبدیل شد و فصل به فصل عملکردش بهتر شد. او در مجموع 194 بار با پیراهن این تیم در میادین مختلف به میدان رفت و توانست 50 گل هم به ثمر برساند.

آزار و اذیت زنان , آزار جنسی , کمال خلیلیان فوتبالیست

چلسی

روز چهارم ژوئن 2012 باشگاه چلسی در وب سایت خود به صورت رسمی خبر پیوستن ادن آزار به این تیم را منتشر کرد. مبلغ این انتقال 32 میلیون پوند اعلام شد. آزار در صفحه اجتماعی اش نوشت: «به تیمی می روم که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است.»

او در گفتگو با سایت باشگاه چلسی هم گفت: «خیلی خوشحالم که بالاخره به چلسی آمدم.»

آزار در نخستین فصل حضورش در لندن، 62 بازی و 13 گل را در کارنامه اش به ثبت رساند. در فصل بعد 49 بازی و 17 گل حاصل تلاش اش بود و در این فصل هم تا به اینجا عملکردی بهتر از فصل پیش داشته است.

عکس خواستگاری فوتبالیست , آزار و اذیت , مزاحمت و رفتار زشت فوتبالیست مشهور با مهماندار زن

تیم ملی

آزار در کلیه رده های سنی برای تیم ملی بلژیک بازی کرده است؛ البته به خاطر حضور در تیم ملی دیگر فرصت بازی برای تیم زیر 21 سال را پیدا نکرد. او مجموعا 37 بازی برای تیم های زیر 15، زیر 16، زیر 17 و زیر 19 انجام داده و 11 گل هم به ثمر رسانده است.

روز هجدهم نوامبر 2008 آزار برای نخستین مرتبه به اردوی تیم ملی بلژیک دعوت شد. رنه واندریکن سرمربی تیم ملی بلژیک او را در بازی مقابل لوکزامبورگ به میدان فرستاد.

ازدواج فوتبالیست , طلاق فوتبالیست , انتشار عکس بدون حجاب همسر فوتبالیست ایرانی

«نه» به تیم ملی فرانسه

به خاطر حضور در لیل و زندگی در فرانسه، فدراسیون فوتبال این کشور کوشید تا برای آزار تابعیت گرفته و او را به تیم ملی فرانسه بفرستد. تلاش های آنها برای نیل به چنین هدفی با پاسخ «نه» آزار همراه بود. او در این خصوص اظهار داشت: «به خاطر زندگی در فرانسه احساس می کنم یک درصد فرانسوی هستم اما 99 درصد بلژیکی ام!»

آزار همچنین گفت: «حتی یک لحظه هم موضوع تابعیت کشور فرانسه از ذهنم گذر نکرده است. من بلژیکی ام و بلژیکی می مانم.»

اظهار نظر زیدان

آگوست سال 2010 و زمانی که آزار تنها 19 سال داشت، زین الدین زیدان درباره اش گفت: «او بازیکن آینده دار، سریع و تکنیکی است. من حاضرم چشم بسته آزار را به رئال مادرید بیاورم.»

زندگی شخصی

ادن آزار مرد خانواده است. او خیلی زود آستین بالا زد و تشکیل خانواده داد. ادن با ناتاشا فان هوناکر ازدواج کرد که حاصل ازدواج آنها دو فرزند پسر به نام های یانیس و لئو است. یانیس 19 دسامبر 2010 به دنیا آمده و لئو متولد فوریه 2013 است.

حامی مالی

در سال 2012 آزار با امضای قراردادی با شرکت تولید لوازم و پوشاک ورزشی نایک رسما به گروه تبلیغاتی این شرکت پیوست. او نخستین مرتبه در نوامبر 2012 برای مرعفی کفش نایک «گرین اسپید 2» با ماریو گوتزه، تئو والکات، رحیم استرلینگ، کریستین آریکسن و استفان الشعراوی همکاری کرد.

انتشار عکس بدون حجاب همسر یک فوتبالیست ایرانی در اینستاگرام , واکنش بازیگران و فوتبالیست ها به درگذشت منصور پورحیدری , رسوایی اخلاقی فوتبالیست معروف تصاویر

FIFA 2015

شرکت الکترونیک آرتس تولیدکننده بازی های رایانه ای از عکس ادن آزار و لیونل مسی برای روی جلد بازی فیفا 2015 در کشورهای بلژیک، انگلستان، هلند و فرانسه استفاده کرده است. بدین ترتیب مشخص می شود که آزار چه محبوبیتی در این کشورها دارد.

عکس بدون حجاب همسر فوتبالیست ایرانی , آزار جنسی کودکان , پله فوتبالیست

خانواده

ادن آزار در خانواده ای کاملا فوتبالی متولد شد. پدرش تیه ری آزار، بازیکن نیمه حرفه ای بود که در لیگ دسته 2 بلژیک بازی می کرد. مادرش کارین هم فوتبالیست بود و در لیگ دسته اول زنان بلژیک توپ می زد. او به خاطر ادن آزار مجبور شد که فوتبال را کنار بگذارد. در واقع کارین، ادن را سه ماهه باردار بود که دیگر نتوانست به بازی ادامه دهد!

فوتبالیست فرانسوی , هلالی در کنار فوتبالیست ها , ماشین فوتبالیست های ایرانی

خودرو

علاقه وافری به خودرو دارد و می شود گفت که ادن آزار یک ماشین باز تمام عیار است. او در پارکینگ منزلش، خودروهای لوکس مختلفی دارد که شاید بهترین آنها فراری کالیفرنیا باشد که به آن لقب ملکه جاده ها را داده اند. یک رنجرور اسپورت، مازراتی، یکی دو مدل بنز هم خودروهایی هستند که آزار از آنها استفاده می کند.

مشخصات

نام کامل: ادن میشل آزار

تاریخ تولد: 7 ژانویه 1991

محل تولد: لالوویه - بلژیک

قد: 173 سانتیمتر

وزن: 67 کیلوگرم

درآمد: 10 میلیون و 400 هزار پوند (2015)

باشگاه کنونی: چلسی

پست: هافبک هجومی/ گوش

شماره: 10

باشگاه های پیشین: لیل

بازی ملی: 56

گل ملی: 7

افتخارات

تازه اول راه است و می تواند با طی مراحل ترقی، افتخارات بسیاری را به کارنامه اش اضافه کند اما تا همین جای کار هم بسیار عالی بوده و جام های ارزشمندی را بالای سر برده است.

لیل

قهرمانی در لیگ یک: 2011-2010

قهرمانی در جام حذفی: 2011-2010

چلسی

قهرمانی در لیگ برتر: 2015-2014

قهرمانی در جام اتحادیه: 2015-2014

قهرمانی در لیگ اروپا: 2013-2012

افتخارات شخصی

بازیکن سال چلسی: 2014-2013

بازیکن سال لیگ برتر: 2015-2014

حضور در تیم منتخب لیگ یک: 2012-2011، 2014-2013 و 2010-2009

حضور در تیم منتخب لیگ برتر: 2015-2014، 2014-2013 و 2013-2012



ویدیو : ادن آزار؛ فوتبالیست مادرزاد