ادعای یک رسانه انگلیسی درباره سرمربی جدید منچستریونایتد :   اخبار ورزشی -  ...



عکس نوشته های جدید درباره خدا برای پروفایل , جوک های جدید درباره سعید طوسی , متن انگلیسی درباره ی تمساح

 

اخبار ورزشی -  ادعای یک رسانه انگلیسی درباره سرمربی جدید منچستریونایتد

یک سایت انگلیسی ادعا کرد باشگاه منچستریونایتد شروط سرمربی تیم ملی هلند را برای هدایت شیاطین سرخ پذیرفته است و او هفته آینده رسماً به عنوان سرمربی جدید شیاطین سرخ معرفی می‌شود.

به گزارش تسنیم،‌ سایت گل انگلیس اعلام کرد لوئیز فن خال ماه گذشته پذیرفته جانشین دیوید مویس در منچستریونایتد شود اما آن را علنی نکرده تا زمانی که همه چیز جنبه رسمی پیدا کند.


به گزارش این سایت، باشگاه منچستریونایتد که ماه گذشته مویس را اخراج کرد هفته آینده به طور رسمی فن‌خال را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی می‌کند و این مربی هلندی در ماه جولای با پایان ماموریتش برای هدایت تیم ملی هلند در جام جهانی 2014 شغل جدید خود را آغاز خواهد کرد.


از قرار معلوم شایعاتی که درباره حضور فن‌خال در اولدترافورد منتشر شده است چندان با حقیقت فاصله ندارند و منچستری‌ها از مدت‌ها پیش با سرمربی پیشین تیم‌‌های بایرن مونیخ و بارسلونا به توافق رسیده‌اند اما منتظرند تا رقابت‌های لیگ برتر به پایان برسد و آن گاه این توافق را علنی کنند.


در  حال حاضر رایان گیگز، هافبک ولزی منچستریونایتد به عنوان مربی - بازیکن هدایت شیاطین سرخ را برعهده دارد و در 3 مسابقه‌ای که به عنوان سرمربی موقت شیاطین سرخ روی نیمکت این تیم نشسته ، 2 پیروزی و یک شکست در کارنامه خود ثبت کرده است.
اخبار ورزشی - تسنیم

 


ویدیو : ادعای یک رسانه انگلیسی درباره سرمربی جدید منچستریونایتد