ادعای روزنامه كانادایی: خاوری در تورنتو ویلای 3 میلیون دلاری دارد ، این هم تصویرش :



 

 

عادت های میلیون دلاری , دانلود کتاب صوتی عادتهای میلیون دلاری , جشنِ 300 میلیون دلاری شاه و فرح

 

یك روزنامه كانادایی با انتشار گزارشی مفصل از ماجرای بزرگ ترین پرونده سوء استفاده مالی در تاریخ ایران مدعی شده كه محمد رضا خاوری مدیر مستعفی بزرگ ترین بانك دولتی ایران قصد بازگشت به ایران را ندارد و ترجیح می دهد در ویلای 3 میلیون دلاری خود در تورنتو زندگی كند.

روزنامه " گلوب اند د میل "  كه از خاوری به عنوان "شهروند ایرانی – كانادایی" یاد كرده با انتشار گزارشی از آنچه كه بزرگ ترین پرونده سوء استفاده مالی در تاریخ ایران خوانده می نویسد كه افشای این پرونده نمودی از رقابت سیاسی جناح های قدرت در ایران است.

این روزنامه با انتشار عكسی که آن را ویلای 3 میلیون دلاری خاوری معرفی می کند ،‌ می نویسد كه وی به همراه خانواده خود قصد دارد در تورنتو اقامت كند. "گلوب اند د میل" می افزاید كه این خانه در تاریخ 30 جولای 2007 (8 مرداد 1386) از سوی خاوری و به قیمت 2 میلیون و 925 هزار دلار خریداری شده است .

این روزنامه می نویسد كه وقتی خبرنگارش برای تهیه گزارش به این خانه رفته یك زن در را گشوده اما هیچ پاسخی به سوال های خبرنگار نداده است.

این گزارش می افزاید خاوری هنوز رسما با اتهامی مواجه نشده اما دادستان های ایران می گویند وی بهتر است برای پاسخگویی به برخی موارد ابهامی رونده به كشور بازگردد.

"گلوب اند د میل " در ادامه  گزارش خود می نویسد كه در پرونده بزرگ ترین سوء استفاده مالی در تاریخ ایران پای برخی مدیران ارشد دولتی و بانكی در میان است و در برخی محافل رسمی و غیر رسمی از در میان بودن نام اسفندیار رحیم مشایی رییس دفتر احمدی نژاد و برخی دیگر از مقامات دولتی نزدیك احمدی نژاد در این پرونده سخن گفته می شود.

البته خاوری درباره این خبر توضیحی نداده و لذا نمی توان خبر روزنامه کانادایی را رد یا تایید کرد.../تحلیل:عصرایران


ویدیو : ادعای روزنامه كانادایی: خاوری در تورنتو ویلای 3 میلیون دلاری دارد ، این هم تصویرش