ادرویس: مقامات کاخ سفید ساده لوح اند : عضو ارشد حزب جمهوریخواه در واکنش به ...


عضو ارشد حزب جمهوریخواه در واکنش به نشست کمیسیون برجام گفت: دولت آمریکا در تصمیمات خود از هیچ منطقی استفاده نمی کند و هر روز ساده لوح تر از گذشته عمل می کند. خبرگزاری مهر: «اد رویس» رئیس جمهوری خواه کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان کنگره آمریکا دوباره از سیاست های خارجی دولت اوباما انتقاد کرد و مسئولان کاخ سفید را ساده لوح خطاب کرد.

وی در واکنش به نشست کمیسیون برجام و نشست توافق هسته ای در بیانیه ای اعلام کرد: دولت آمریکا در تصمیمات خود از هیچ منطقی استفاده نمی کند و هر روز ساده لوح تر از گذشته عمل می کند.

وی خطاب به دولت اوباما به آزمایش موشکی ایران اشاره کرد و گفت: ایران هر روز قطعنامه های شورای امنیت را نقض می کند و کاخ سفید به جای اقدام علیه این کشور با مسئولان آن توافق امضا می کند.

پیش از این نماینده آمریکا در سازمان ملل اعلام کرده بود که ایران یک موشک بالستیک هدایت شونده دور برد آزمایش کرده که می تواند کلاهک هسته ای حمل کند. به ادعای وی این اقدام ناقض تحریم های سازمان ملل متحد است.

رویس مدعی شد عقیده دولت اوباما که توافق اتمی اتمی با ایران می تواند منجر به یک همکاری شود، تعبیر کاملا غلطی است. وی در ادامه ادعا کرد: تنها با نگاه کردن به اقدامات تهران در سه ماه گذشته، چه رسد به اقداماتش در ۳۵ سال گذشته، فکر کردن به اینکه ایران به تعهدات اتمی اش عمل خواهد کرد، سخت است.


ویدیو : ادرویس: مقامات کاخ سفید ساده لوح اند