اخراج مکس کروزه از تیم ملی آلمان : مکس کروزه، هافبک تیم ولفسبورگ که برای دو ...


مکس کروزه، هافبک تیم ولفسبورگ که برای دو بازی دوستانه ژرمن ها مقابل انگلیس و ایتالیا به تیم ملی آلمان دعوت شده بود، از سوی یواخیم لو کنار گذاشته شد. ورزش 3: مکس کروزه، هافبک تیم ولفسبورگ که برای دو بازی دوستانه ژرمن ها مقابل انگلیس و ایتالیا به تیم ملی آلمان دعوت شده بود، از سوی یواخیم لو کنار گذاشته شد.

سرمربی تیم ملی آلمان دلیل این تصمیم خود را مشکلات انضباطی کروزه اعلام کرد. او در نشست خبری خود گفت:" مکس در چند نوبت رفتارهای غیرحرفه ای خود را تکرار کرده است و این مساله ای پذیرفتنی برای من نیست. یورو 2016 نزدیک است و من بازیکنانی می خواهم که تمام تمرکزشان روی فوتبال و بازی های یورو باشد؛ حتی در زمان فراغتشان. رفتارهایی که اخیرا از کروزه دیده ام مخالف آنچه بوده که مد نظر داشته ام."

کروزه شنبه پس از اتمام دیدار ولفسبورگ و دارمشتات به برلین رفت و در یک کلوپ شبانه جشن تولد خود را برگزار کرد. او در برخورد با یکی از میهمانان زن، رفتار تندی از خود نشان داد و ضمن گرفتن تلفن همراه وی، از او خواست تا عکس هایی که گرفته را پاک کند.

از بخت بد کروزه، آن زن، خبرنگار نشریه بیلد بود و گزارش این اتفاق فردا در بیلد به چاپ رسید. کروزه از سوی باشگاه ولفسبورگ برای دومین بار در 14 روز اخیر جریمه شد هرچند که او روز گذشته به دلیل رفتار تندش عذرخواهی کرد. این بازیکن همچنین دو هفته پیش به دلیل سرعت غیرمجاز از سوی پلیس و باشگاهش جریمه شده بود.


ویدیو : اخراج مکس کروزه از تیم ملی آلمان