اخبار کوتاه از سرخپوشان در ازبکستان : بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس که شب گذشته ...


بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس که شب گذشته راهی تاشکند شدند امروز یک جلسه تمرین در دستور کار خود قرار خواهند داد. خبرگزاری فارس: کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای رویارویی با تیم بنیادکار ازبکستان ساعت 22 شب گذشته با هواپیمای اختصاصی راهی تاشکند ازبکستان شد تا برای دیدار فردای خود آماده باشد.

پرسپولیسی‌ها سپس بعد از 150 دقیقه پرواز به تاشکند رسیدند و با اتومبیل‌هایی که برای این تیم در نظر گرفته شده بود راهی هتل «اینترنشنال تاشکند» شدند که این هتل تا فرودگاه 8 کیلومتر و تا زمین مسابقه و تمرین 13 کیلومتر فاصله دارد.

بعد از ورود پرسپولیسی‌ها به هتل سرخپوشان اتاق‌های شان را تحویل گرفتند تا برای استراحت راهی اتاق‌های خود شوند.

تیم فوتبال پرسپولیس امروز تنها تمرین خود در تاشکند را ساعت 18 به وقت محلی یازدهم اسفند ماه در ورزشگاه اصلی بنیاد کار محل برگزاری مسابقه برگزار خواهد کرد.

همچنین جلسه هماهنگی پیش از بازی بین مدیران دو تیم و دست‌اندرکاران برگزاری مسابقه و کنفدراسیون فوتبال آسیا و نشست خبری مربیان نیز طبق برنامه به ترتیب در ساعت‌های 11 و 12:30 امروز به وقت محلی در ورزشگاه بنیادکار برگزار خواهد شد. تاشکند از نظر زمانی یک ساعت و 30 دقیقه از تهران جلوتر است.

گفتنی است تیم‌های بنیادکار و پرسپولیس روز سه شنبه در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 15 به وقت محلی و ساعت 16:30 به وقت تهران مقابل هم به میدان می‌روند.


ویدیو : اخبار کوتاه از سرخپوشان در ازبکستان