اخبار لحظه به لحظه از مراسم «روز قدس» : راهپیمایی روز جهانی قدس ، هم‌زمان در ...


راهپیمایی روز جهانی قدس ، هم‌زمان در تهران و در بیش از 770 شهر و شهرستان سراسر کشور با حضور گسترده مردم برگزار شد.         پادشا: راهپیمایی روز جهانی قدس ، هم‌زمان در تهران و در بیش از 770 شهر و شهرستان سراسر کشور با حضور گسترده مردم برگزار شد.

13:54: در پایان مراسم راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس سال 1394 قطعنامه پایانی این مراسم قرائت شد.

13:53: تعدادی از مردم یمن با حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت خود را از ملت یمن و انصار الله اعلام کردند.

13:52: آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس حضور یافت.

13:48: محسن رضایی در پاسخ به سوال خبرنگاری در رابطه به اینکه چرا با یونیفورم سپاه در روز راهپیمایی روز قدس حاضر شدید، گفت: من در سال گذشته نیز با همین لباس در راهپیمایی روز قدس حاضر شدم تا به ملت مان بگویم ما سپاهیان تا آخرین قطره خون خود برای دفاع از امنیت کشورمان ایستاده ایم و هرگز اجازه نخواهیم داد که کسی امنیت و رفاه ملت‌مان را به خطر بیندازد.

13:45: مجید تخت روانچی معاون وزیر امور خارجه
و عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای که به دلیل فوت مادر همسر خود موقتا به تهران بازگشته است به جمع راهپیمایان روز جهانی قدس ملحق شد.

13:30: محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق
در جمع خبرنگاران، مهمترین پیام راهپیمایی روز قدس را بیداری انسانها دانست و گفت: این راهپیمایی نشان می دهد که همه انسانها زنده و بیدارند و دارای حیات هستند. روز قدس نشان دهنده آن است که استکبار رو به مرگ و ملت ها رو به اوج هستند. وی ادامه داد: مستکبران عالم امروز در معرض نابودی قرار دارند و این ملت های آزاده جهانند که آینده جهان را رقم خواهند زد.

13:28: راهپیمایان روز جهانی قدس در تهران روز جمعه با امضای طوماری در خلال این مراسم حمایت خود از مذاکرات و اعضای تیم هسته ای ایران را اعلام کردند.

13:27: حمایت مردم روز‌ه‌دار از تیم مذاکره‌کننده/ آفتاب داغ تهران، حضور مردم در راهپیمایی را کمرنگ نکرد.

13:04: حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای معاون اول قوه قضائیه همراه با مردم قم در راهپیمایی روز قدس شرکت کرد.

13:04: حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اکبر ناطق نوری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کرد.

12:58: کمیته گرامیداشت روز جهانی قدس در یمن ، مردم این کشور را به حضور فعال و گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس در عصر امروز جمعه در خیابان فرودگاه صنعا فراخواند.

12:46: تصویری از روحانی به جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در تهران

اخبار لحظه به لحظه , اخبار لحظه ای , اخبار لحظه به لحظه انتخابات امریکا

12:43: آیت الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که در راهپیمایی روز قدس حضور یافته است به خبرنگاران گفت: مردم ایران در این راهپیمایی آمادگی خود را برای حمایت از مظلوم نشان می دهند.

12:42: عارف رئیس بنیاد امید ایرانیان گفت: امیدواریم حضور میلیونی راهپیمایان در روز قدس پیامی به طرف های غربی در مذاکرات هسته‌ای باشد تا با حسن نیت بیشتری مذاکرات را دنبال کنند.

12:41: در راهپیمایی روز قدس تهران پرچم رژیم صهیونیستی به دست راهپیمایان آتش زده شد.

12:40: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام
نیز با حضور در راهپیمایی روز قدس با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس گفت:‌ غرب بداند که نباید در مقابل حقوق ملت ایران ایستادگی کند.

12:39: هم‌چنین اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با حضور در جمع راهپیمایان روز قدس و با تأکید بر این‌که در روزهای پایانی مذاکرات هماهنگ شدن طرفها با یکدیگر کار دشواری است، اظهار کرد: ما فکر می‌کنیم که اگر غرب از زیاده‌خواهی‌های خود دست بردارد حتما می‌توانیم به یک توافق خوب برسیم.

12:38: حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور
کشورمان با حضور در جمع راهپیمایان با تأکید بر این‌که آینده بسیار روشن است، گفت: با وحدت، انسجام، مقاومت، ایستادگی، جهاد و فداکاری، همه مسلمانان از جمله ملت فلسطین به اهداف بلندشان می‌رسند.

12:37: آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی رییس قوه قضاییه نیز روز جمعه در دقایق آغازین راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران، گفت: رژیم اشغالگر اسرائیل بداند تلاش‌های مسلمان در نهایت به آزادی قدس ختم می‌شود و راه گریزی از این سرنوشت نخواهند داشت.

12:36: علی لاریجانی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع مردم روزه‌دار تهران در در مورد مذاکرات و تهدید اخیر آمریکا به ترک میز مذاکره گفت: پیشرفت مذاکرات روی هم رفته خوب بوده و مواضع اخیر آمریکا را نباید جدی گرفت.

12:31: شخصیت های حاضر در راهپیمایی روز قدس: در مراسم راهپیمایی امسال برخی از شخصیت‌های سیاسی همچون حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی، اسحاق جهانگیری معاون اول دولت یازدهم، محمدباقر قالیباف شهردار تهران، مرتضی طلایی عضو شورای شهر تهران، سردار ساجدی‌نیا فرمانده انتظامی تهران بزرگ، سید حسین هاشمی استاندار تهران، پرویز فتاح رئیس کمیته امداد خمینی(ره)، صادق خرازی رئیس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان، محمد فرهادی وزیر علوم، معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست حضور یافتند.

12:19: اولین تصاویر از راهپیمایی روز قدس در تهران

اخبار لحظه ای انتخابات آمریکا , اخبار لحظه به لحظه از انتخابات آمریکا , ایسنا اخبار لحظه به لحظه انتخابات امریکا

اخبار لحظه ای انتخابات , اخبار انتخابات لحظه به لحظه آمریکا , اخبار لحظه به لحظه نتایج انتخابات آمریکا

اخبار لحظه به لحظه انتخابات آمریکا , اخبار لحظه به لحظه برجام , اخبار لحظه به لحظه از مجلس

اخبار لحظه به لحظه تبریز , اخبار لحظه به لحظه روز قدس , اخبار لحظه ای تبریز

12:17: رییس قوه قضائیه دقایقی پیش در مراسم راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس در شهر مقدس قم حضور پیدا کرد.

12:14: معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست در جمع خبرنگاران در خصوص پیام روز قدس گفت: روز قدس پیام وحدت و همدلی همه مسلمانان به ویژه ملت بزرگ ایران است.وند خودشان می‌دانند/ایران هیچ‌گاه از مذاکره پا پس ننهاده است

11:54: علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس حضور یافت.

11:53: سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دقایقی پیش با حضور در خیابان حافظ تقاطع انقلاب به جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در تهران پیوست.

11:52: همزمان با روز جهانی قدس، محمد باقر قالیباف شهردار تهران از لحظاتی پیش به خیل عظیم راهپیمایان تهرانی پیوست.

11:51: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور دقایقی پیش از چهار راه کالج به جمع راهپیمایان تهرانی پیوست.

11:50: اعضای جامعه کلیمیان تهران که از مسیر میدان فلسطین به جمع راهپیمایان تهرانی پیوستند، با در دست داشتن بنری رفتارهای غیرانسانی رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

11:49: حسن روحانی رییس جمهوری همگام با جمعیت روزه دار در راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران شرکت کرد. رییس جمهور از تقاطع میدان فردوسی تا خیابان انقلاب به جمع مردم شرکت کننده در راهپیمایی روز جهانی قدس پیوست و بدین سان حمایت خود را از مقاومت ملت مظلوم فلسطین اعلام داشت.

11:43: پلاکاردهایی با شعارهایی از قبیل« مسأله اول جهان اسلام ، مسأله فلسطین است» ، «روز قدس روز هشدار به ابرقدرت‌هاست »، «مرگ بر تکفیری»، « امروز روز وحدت ملت است»، «وحدت امت ، باعث رحمت است»در دستان راهپیمایان به چشم می‌خورد.

11:42: علاوه بر این عده‌ای از مردم برای کاستن از گرمی هوا بر روی راهپیمایان روزه‌دار آب و گلاب می‌پاشند.

11:41: حاضران در این راهپیمایی با سر دادن شعارهایی مانند مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود سر می‌دهند و تصاویری از رهبر انقلاب و مقام معظم رهبری و همچنین پرچم های فلسطین را در دست دارند.

11:40: تعدای با سرگذاشتن ماسک افرادی مانند سران رژیم صهیونیستی و چند تن از مستکبرین دیگر لباس‌های طوسی زندانیان را به تن داشته و با طناب‌هایی به یکدیگر بسته شده‌اند و به نوعی همصدایی مستکبرین علیه فلسطینی‌ها را به ذهن متبادر می‌کردند.

11:39: علاوه بر حضور مسوولان اقشار مختلف مردم، حضور پرشور جوانان و نوجوانان در راهپیمایی روز قدس امسال که لباس‌های مشکی بر تن و پرچم‌های فلسطین در دست دارند بیش از هر چیز دیگری به چشم می‌خورد.

11:38: این راهپیمایی از سوی 800 خبرنگار ، فیلمبردار و عکاس داخلی و 100 خبرنگار خارجی پوشش داده می‌شود.

11:37: در راهپیمایی امسال نیز مانند سال‌های گذشته شاهد حضور اقلیت‌های دینی و مذهبی ، دانشجویان و هنرمندان،ورزشکاران و خانواده‌های شهدا، از جمله خانواده شهدای هسته‌ای و مدافعان حرم هستیم.

11:30: رمی جمرات راهپیمایان تهرانی به نمادهای شیطان بزرگ، روباه پیر و رژیم کودک‌کش صهیونیستی؛ راهپیمایان تهرانی در چهار راه ولیعصر تهران به نمادهای شیطانی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی سنگ پرتاب می‌کنند که به نوعی تداعی‌کننده رمی جمرات است.

11:29: تجمع مردم در میدان فلسطین؛ مردم انقلابی تهران در میدان فلسطین به عنوان یکی از مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس تجمع کردند.

11:28: سلفی جوانان با تصاویر سردار قاسم سلیمانی؛
سلفی جوانان با تصاویر سردار قاسم سلیمانی یکی از حاشیه‌های جالب راهپیمایی روز قدس امسال است.

11:27: تصاویر فرماندهان نظامی در راهپیمایی قدس/ «عاشق مبارزه با صهیونیست‌ها هستیم»؛
تصاویر فرماندهان نظامی کشورمان در راهپیمایی روز جهانی قدس به بازدید عموم گذاشته شد که این اقدام با استقبال راهپیمایان مواجه شد.

11:26: اجرای تئاتر خیابانی در راهپیمایی روز قدس؛
تئاتر خیابانی قدس، پوتین و 8 سال دفاع مقدس در میدان انقلاب اسلامی برای راهپیمایان روز قدس در حال اجرا است.

11:25: سربازان اسرائیلی راهپیمایان تهرانی را بازرسی می‌کنند؛ غرفه‌ای در راهپیمایی روز قدس برپا شده که طی آن سربازان رژیم اشغالگر قدس به طور نمادین به بازرسی راهپیمایان تهرانی می‌پردازند.

11:24: راهپیمایان تهرانی با در دست داشتن من هم یک یمنی هستم انزجار خود را از جنایات رژیم آل سعود علیه ملت و کودکان مظلوم یمن اعلام داشتند.

11:22: شعار مرگ بر آمریکا و اسرائیل طنین انداز شد: مردم شهر تهران در خیابان انقلاب تقاطع خیابان قدس به سوی دانشگاه تهران در حال حرکت هستند؛ این راهپیمایان فریاد مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر آل سعود سر می‌دهند.

11:16: همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران، راهپیمایان تهرانی پلاکاردهایی در دست دارند که روی آنها نوشته شده "چه توافق شود و چه نشود امنیت اسرائیل تامین نخواهد شد".
علاوه بر این عده‌ای از مردم برای کاستن از گرمی هوا بر روی راهپیمایان روزه‌دار آب و گلاب می‌پاشند.
11:14: شعار امسال:

" روز جهانی قدس، تجلی آرمان فلسطین، فریاد وحدت امت اسلام علیه جاهلیت مدرن و کودک کشی از غزه تا یمن" به عنوان شعار امسال روز جهانی قدس اعلام شده است.

سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی و خطیب نماز جمعۀ تهران آیت‌الله سید احمد خاتمی است.

10:30: راهپیمایی روز جهانی قدس همچنین در بیش از 80 کشور جهان برگزار می‌شود.

این راهپیمایی در تهران در ساعت 10:30 از مسیرهای 9گانه که از سوی دفتر مرکزی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شده است، به سمت میعادگاه نماز جمعه (دانشگاه تهران) برگزار می‌شود.

سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران، علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی و خطیب نماز جمعۀ تهران آیت‌الله سید احمد خاتمی است.

" روز جهانی قدس، تجلی آرمان فلسطین، فریاد وحدت امت اسلام علیه جاهلیت مدرن و کودک کشی از غزه تا یمن" به عنوان شعار امسال روز جهانی قدس اعلام شده است.

این راهپیمایی از سوی 800 خبرنگار ، فیلمبردار و عکاس داخلی و 100 خبرنگار خارجی پوشش داده می‌شود.


ویدیو : اخبار لحظه به لحظه از مراسم «روز قدس»