احمد خاتمی: در مقابل گرانی ها حتی یک "آخ" هم نگویید : احمد خاتمی: در مقابل ...



احمد خاتمی: در مقابل گرانی ها حتی یک "آخ" هم نگویید

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مقاومت و ایستادگی مردم در برابر فشارها و توطئه های کشورهای غربی علیه انقلاب اسلامی ایران گفت: مردم ما 33 سال در برابر همه فشارها ایستادند. اکنون هم خواهند ایستاد.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری وحدت قوا را امری لازم و ضروری دانست و خطاب به مسئولین سه قوه گفت: اختلافات خود را کنار بگذارید و آن را رسانه‌ای نکنید چراکه این مسئله دقیقا آب به آسیاب دشمن ریختن است.

به گزارش مهر، آیت‌الله سید احمد خاتمی عضو مجلس خبرگان رهبری شب‌گذشته در مراسم سی‌ویکمین سالگرد فاجعه تروریستی7 تیر که در محل یادمان مشهد شهیدان هفتم‌تیر برگزار شد، با اشاره به همکاری و تعامل قوا اظهار داشت: انتظار مقام معظم رهبری و مردم این است که رؤسای قوا به فرمایش ایشان عمل کنند، اختلافات خود را کنار بگذارند و آن را  رسانه‌ای نکنند چراکه این مسئله دقیقا آب به آسیاب دشمن ریختن است.

خاتمی ادامه داد:‌ انتظار می‌رود مسئولان سه قوه که دلداده نظام و انقلابند وحدت و انسجام خود را حفظ کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مقاومت و ایستادگی مردم در برابر فشار ها و توطئه های  کشورهای غربی علیه انقلاب اسلامی ایران گفت: مردم ما 33 سال در برابر همه فشارها ایستادند. اکنون هم خواهند ایستاد.

وی همچنین به گرانی های اخیر اشاره کرد و افزود: گرانی‌های زاینده مایه درد و رنج ماست اما دنیای استکبار اگر شما آخ بگویید خواهد گفت به اهداف خود رسیده‌ از این رو شما آرزوی یک آخ را بر دل دشمن بگذارید و صبوری کنید.

 

خاتمی در ادامه در خصوص ترویج بدحجابی در جامعه اظهار داشت: بنده برای کسانی که بی‌حجابی را توجیه می‌کنند متاسفم چرا که این خط ‌دهی‌ها از بیرون صورت می‌گیرد.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنانش به فتنه سال 88 پرداخت و گفت: کسانی می‌خواستند بدون دلیل رای مردم باطل شود و بعد دم از انتخابات آزاد می‌زدند، به همین جهت کسانی که در آن انتخابات رای نیاوردند اگر 100 بار دیگر در این کشور انتخابات شود، رای نخواهند آورد.

خاتمی در عین حال تاکید کرد: مقام معظم رهبری در فتنه سال 88 حافظ جمهوریت نظام شدند.

 

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: در زمان فتنه آقایی نامه نوشت و از مقام معظم رهبری درخواست کرد که ایشان دست نوازش بر سر معترضین بکشدولی معظم له  به مسئول دفترشان گفتند که این پیام را برسانید که امروز دو جبهه در کشور وجود دارد یک جبهه مردم و دلدادگان انقلاب هستند و جبهه دیگر بریده‌هایی از مردم. حال باید دید شما کجا قرار دارید و باید اول موضع خود را مشخص کنید.

خاتمی خطاب به شرکت کنندگان در مراسم پاسداشت شهدای هفتم تیر گفت: اگر کسی بخواهد فتنه را بشناسد، باید دید چه کسانی در اردوگاه آن هورا و زنده باد می‌کشند وقتی اوباما، رژیم صهیونیستی، سلطنت طلبان در یک اردوگاه هورا می‌کشند این جریان کاملا معیوب است.

وی در این راستا به معیارهای شناخت فتنه پرداخت و گفت: ‌ معیار اول در فضای فتنه این است که هر جریانی که دین مدارانه، رساله مدارانه و خدامدارانه عمل کند، حلال و حرام را بشناسند و قیامت را مد نظر بگیرد، جریان حق است.

بنابراین گزارش، در مراسم پاسداشت شهدای هفتم تیر که شب گذشته در دفتر سابق حزب جمهوری با حضور فعالان سیاسی و نمایندگان سابق مجلس برگزار شده بود،آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان نیز حضور داشت./عصرایران


ویدیو : احمد خاتمی: در مقابل گرانی ها حتی یک "آخ" هم نگویید