احمدی نژاد : حاکمان غرب گاو چران هستند : رئیس جمهور حاکمان غرب را عده ای گاوچران ...


رئیس جمهور حاکمان غرب را عده ای گاوچران نامید که با زور اسلحه بر مردم بومی آمریکا حاکم شده‌اند و آنها را قتل عام کردند و امروز نیز در کشتار مردم شریک هستند. احمدی نژاد در ادامه سخنان خود در جمع مردم پاکدشت با اشاره به اتهامات اخیر استکبار به ایران گفت: آنها یک چیزی را که وجود ندارند را از اما می‌خواهند که اثبات کنیم که وجود ندارد و این چگونه ممکن است. ما آیا می‌توانیم کسی که مریض نیست را اثبات کنیم که مریض نیست.وی افزود: آنکه اتهام می‌زند بایستی ثابت کند که گناه کرده است.

احمدی نژاد ادامه داد: آمریکا خود هم بمب ذخیره کرده و هم حتی از آن استفاده کرده است و مریض اوست که به ما اتهام می‌زند. من به نمایندگی از ملت ایران اعلام می‌کنم که ما نیازی به بمب اتم نداریم و وقتی می‌گوییم نداریم و نمی‌خواهیم حقیقتا نداریم و نمی‌خواهیم اما این را هم بدانید که اگر بمب اتمی بخواهیم بسازیم از شما ترسی نداریم و می‌سازیم. دنیا بداند که بمب اتم ما همین مردم و جوانان عزیزی است که شما نمونه اش را در پاکدشت می‌بینید.

وی در ادامه با اشاره به بهانه استکبار و غرب برای اخلال در سیستم بانکی کشور گفت: آنها دیده‌اند که ذخایر ارزی ما زیاد شده است و در حال کار اقتصادی هستیم به همین دلیل شروع کرده‌اند به بهانه تراشی در رابطه با ایران.

رئیس جمهور افزود: ارباب بزرگ حرفی می‌زند و نوچه‌های بی‌اخلاق بی‌ادب دنبال آن را می‌گیرند.

احمدی نژاد گفت: آنها بدانند ملت ایران 32 سال است که با آنها رابطه اقتصادی و بانکی به آن معنا ندارد و با تحریم اتفاقی نمی افتد اما تعجب از نوچه های اروپایی است که چشم بسته مثل نوکرهای بی اختیار هر چه او می گوید آنها هم تکرار می‌کنند و می‌گویند باید رابطه را با بانک مرکزی قطع و پول ملت را بلوکه کنیم.

وی خطاب به دولت‌های اروپایی افزود: شما دچار مشکل اقتصادی شده‌اید و ریشه آن دست اندازی به پول دیگران است لذا ما به شما توصیه می کنیم که از این بی اخلاقی ها و کثافتکاری ها دست بردارید. آنها خیال می کنند دنیا شهر هرت است و دنیا دنیای جنگل است لذا چشمهایشان را می بندند و دهانشان را باز می کنند. اما بدانند کوچکترین دست اندازی به ذخایر ارزی ملت ایران به منزله دزدی بزرگ است و ملت ایران با این افراد مانند یک دزد برخورد خواهد کرد.

رئیس جمهور افزود: آنها تا می‌بینند یک ملت ثروتمند شده است ملت را متهم به پولشویی می کنند اما بدانند که پولشویی کار قاچاقچی‌های مواد مخدر است و البته ریشه این قاچاقچی ها در سرمایه داران اروپایی و آمریکایی و این امر قابل اثبات است.

وی ادامه داد: در همین ایران پس از انقلاب کشت مواد مخدر ممنوع شد اما شما می‌بینید که در افغانستان کشت مواد مخدر چند برابر شده است. شما خودتان مواد مخدر می فروشید و با پنهان کاری در بانک های بین‌المللی پولشویی می کنید. ملتی که اهل کار، پاکی و عدالت است نیازی به این اعمال ندارد.

احمدی نژاد خطاب به غربی‌ها گفت: نصیحت می‌کنم که خجالت بکشید ملت ایران عقب نشینی نمی‌کند و اجازه نمی دهد احدی کوچکترین دست اندازی به حقوق ملت انجام دهد.

رئیس جمهور حاکمان غرب را عده ای گاوچران نامید که با زور اسلحه بر مردم بومی آمریکا حاکم شده‌اند و آنها را قتل عام کردند و امروز نیز در کشتار مردم شریک هستند.

وی افزود البته این گاو چران به معنای کابوی های آمریکایی است اما بدانید کسانی که به دام پروری و پرورش گاو مشغولند همان گاوشان به صدتا از این آمریکایی‌ها می‌ارزد.

احمدی نژاد همچنین درخصوص مصوبات سفرهای قبلی گفت: از 125 مصوبه سفرهای قبل 52 مصوبه اجرا شده و 73 مصوبه در حال انجام است.

وی گفت: امروز وظیفه ما ساختن ایران است و باید برای اشتغال عزم عمومی داشته باشیم.

منبع: برنا


ویدیو : احمدی نژاد : حاکمان غرب گاو چران هستند