احمدی نژاد بهانه اصلی برای حمله به ایران بود! : احمدی نژاد بهانه اصلی برای ...



احمدی نژاد برای دبیرکل سازمان ملل , احکام صادر شده برای تخلفات احمدی نژاد , جزییات احکام صادر شده برای تخلفات احمدی نژاد

احمدی نژاد بهانه اصلی برای حمله به ایران بود!/ نتانیاهو با حضور "روحانی" دیگر بهانه ای برای حمله به ایران ندارد!/ نتانیاهو بدون بهانه "احمدی نژاد" چه می کند؟

به طور کلی محافل چپ اسرائیل و مخالفان دولت نتانیاهو معتقدند که اگر روحانی بتواند راه‌حلی مسالمت‌آمیز برای پروندۀ اتمی بیابد، دولت کنونی اسرائیل مطلقاً از این موضوع خوشحال نخواهد شد.

محافل چپ اسرائیلی و مخالفان دولت بنیامین نتانیاهو با اشاره به پیروزی حسن روحانی، تأکید می‌کنند که کنار رفتن احمدی‌نژاد از قدرت، باعث خوشحالی دولت نتانیاهو نخواهد شد، چرا که وی بهانۀ اصلی خود را برای جنگ‌طلبی و تشویق حملۀ نظامی به ایران از دست خواهد داد.

روزنامۀ اسرائیلی یدیعوت آحارونت، در تفسیری پیرامون پیروزی حسن روحانی و پایان کار دولت احمدی‌نژاد، با استفاده از عبارات توهین آمیز و به طعنه، و در انتقاد از سیاست‌های دولت نتانیاهو می‌نویسد: "حال بدون احمدی‌نژاد چه باید بکنیم؟ بدون این رییس جمهور ایرانی چه بر سر ما خواهد آمد؟"

روزنامۀ یدیعوت آحارونت ادامه می‌دهد: "اینک یا باید واقعیت را بپذیریم و یا یک [....] جدید برای خود دست و پا کنیم"...

روزنامۀ چپ اسرائیل، هآرتص نیز می‌نویسد: "با انتخاب روحانی، که بر خلاف احمدی‌نژاد، به نفی عوام‌فریبانۀ هلوکاست ادامه نخواهد داد، نتانیاهو دیگر نخواهد توانست به آسانی جهان را مجاب کند که نقشه‌اش برای حمله به تأسیسات اتمی ایران ضروری است"...

این روزنامه ادامه می‌دهد: "با این که احمدی‌نژاد نقش چندانی در سیاست اتمی ایران نداشت، اما شخصیت [.....] و اظهارات تند وی، باعث می‌شد که اسرائیل قادر باشد به سهولت بر خطر  ایران و سلاح‌های کشتار جمعی‌اش تأکید کند".

به طور کلی محافل چپ اسرائیل و مخالفان دولت نتانیاهو معتقدند که اگر روحانی بتواند راه‌حلی مسالمت‌آمیز برای پروندۀ اتمی بیابد، دولت کنونی اسرائیل مطلقاً از این موضوع خوشحال نخواهد شد.

به نوشته این رسانه صهیونیستی، طی بیست و چهار ساعت گذشته، مقامات دولت نتانیاهو چند بار تکرار کرده‌اند که انتخاب روحانی هیچ تغییری در سیاست‌های ایران ایجاد نخواهد کرد و خطر اتمی ایران همچنان باقی خواهد بود./انتخاب

 

 

 

 


ویدیو : احمدی نژاد بهانه اصلی برای حمله به ایران بود!