احمدی نژاد: برخی مسابقه دروغ راه انداختند : انگار ‌مسابقه است، یکی می گوید ...


انگار ‌مسابقه است، یکی می گوید 20 میلیارد در بانک بردند و یکی دیگر می‌گوید 100 میلیارد تومان ،‌ آزاد است قلم برداشته شده هر کس هرچه می خواهد بگوید. خبرگزاری ایسنا: رییس جمهور با انتقاد از فضای دروغ و تهمتی كه در جامعه رایج شده، تصریح كرد: این‌که حرفی زده شد، ملاک نیست باید بیایند اثبات کنند.

احمدی نژاد پس از افتتاح چند پروژه عمرانی در استان كرمانشاه در مراسمی در محل نیروگاه سیكل تركیبی زاگرس، تاكید كرد : همه ملت باید دست به دست همه بدهیم حرکت کنیم بسازیم و ایجاد کنیم ، همه ما دوره ای داریم ، 50 سال دوره ای طولانی برای ملت است ولی ازآن طرف چشم به هم بگذارید می گذرد ، باید از ثانیه ها برای کار و ساختن استفاده کنیم.


وی گفت: در کشور ما هر سال یک انتخابات است، بعضی ها منتظرند انتخاباتی باشد تا کارها را شل کنند ، پس کی کار کنیم ،‌ یک دولت چهار سال وقت دارد ،‌ تا ثانیه آخر باید مانند بازی فوتبال کار کنیم ،‌ هر ثانیه آن مهم است و نباید از زمانی صرف نظر کرد ، همه هوشیار باشیم و کار کنیم ، آنچه ما را جلو می برد و آینده ما را می سازد کار است.

وی همچنین تصریح كرد : فکر می کنند با دروغ گفتن و تهمت زدن و خراب جلوه دادن کشور، خدمت می کنند ، طوری جلوه می دهند که کشور خرابه است و این بزرگترین خیانت به کشور است و نمی دانند با این کار چه امیدهایی را نا امید می کنند.

رئیس جمهور افزود : ما هم مانند همه کشورها فهرست بلندی از خوبی‌ها و ضعف ها داریم و باید ضعف‌ها را برطرف کنیم ، انگار ‌مسابقه است، یکی می گوید 20 میلیارد در بانک بردند و یکی دیگر می‌گوید 100 میلیارد تومان ،‌ آزاد است قلم برداشته شده هر کس هرچه می خواهد بگوید ومتوجه نیست که چه تصویری از ایران در دنیا مخابره می کند ، اینکه حرفی زده شد ملاک نیست باید بیایند اثبات کنند .   


ویدیو : احمدی نژاد: برخی مسابقه دروغ راه انداختند