احمدی نژاد: با مجلس قهر نیستم : هر مطلبی نسبت به من هست بگویید، من شما را دوست ...


هر مطلبی نسبت به من هست بگویید، من شما را دوست دارم و با شما قهر نمی‌کنم زیرا حرف می‌زنیم، بحث می‌کنیم و انتقاد به‌عمل می‌آوریم و من استدعا می‌کنم اگر کسی از احمدی‌نژاد به هر دلیلی دلخوری دارد از این مسئله تفکیک کند.  رئیس‌جمهور در دفاع از تصدی‌گری سیدحمید سجادی به‌عنوان وزیر وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه وی از نیروهای خوشنام ورزش است، خطاب به نمایندگان گفت: اگر کسی از احمدی‌نژاد دلخوری دارد، از مسئله وزیر ورزش جدا کند.

در جلسه علنی امروز مجلس، محمود احمدی‌نژاد در بخش دوم دفاع از گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان با تشکر از بیانات موافقان، مخالفان و آقای سجادی، گفت: مردمی‌ترین ‌نهاد کشور ما ورزش است و هیئت‌ها، فدراسیون‌ها و حتی کمیته المپیک مردمی و برآمده از آرای ورزشکاران است.

وی با اشاره به شرایط امروز ورزش کشور، گفت: ورزش ما در مرحله بسیار حساسی است زیرا ما المپیک را در پیش‌رو داریم و جوانان ما باید در آنجا افتخارآفرین باشند و بنابراین فرصت کمی تا المپیک برای تدارک داریم.

رئیس جمهور اظهار کرد: دو مجموعه ورزش و جوانان با یکدیگر ادغام شده است و مگر ما چند نفر در طول این ۳۰ سال در کشور داریم که در هر دوی این حوزه‌ها کار کرده، متخصصی باشد و به موفقیت هم دست یافته باشد. این اتفاق برای اولین‌بار است که در کشور رخ می‌دهد و ما باید توقعات خود را در همین حد تنظیم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه نهال نوپایی غرس می‌شود، خواستار بسیج همگانی در دولت و مجلس برای موفق شدن این تجربه شد و افزود: آقای سجادی از نیروهای خوش‌نام ورزش است. مگر چند نفر در ورزش داریم که مانند ایشان تعهد، تجربه، علم و تخصصی را با هم داشته باشند.

احمدی‌نژاد اضافه کرد: ایشان هم اهل تعامل است و هم سعه‌صدر که از بهترین برادران ما است که می‌خواهد مسئولیت را برعهده بگیرد.

وی با اشاره به سوال یکی از نمایندگان که پرسیده بود چگونه می‌خواهید تمام خواسته‌های دو قشر ورزشکار و جوانان در سراسر ایران را تامین کنیم، توضیح داد: مگر قرار است چنین مسئولیتی بر دوش ایشان گذاشته شود. مگر یک وزیر می‌تواند ظرف ۲ یا ۴ سال تمام خواسته‌ها و آرزوهای ورزش و جوانان را برطرف کند؟ پس دیگران چه‌کاره‌اند؟ لازم است همه با هم کمک کنیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه مگر یک مجلس می‌تواند در طول ۴ سال تمام نیازهای تاریخی یک ملت را برآورده کند، اضافه کرد: ما باید در حد توان و ظرفیت و امکانات از فردی توقع داشته باشیم.

وی در پایان سخنان خود خطاب به نمایندگان گفت: هر مطلبی نسبت به من هست بگویید، من شما را دوست دارم و با شما قهر نمی‌کنم زیرا حرف می‌زنیم، بحث می‌کنیم و انتقاد به‌عمل می‌آوریم و من استدعا می‌کنم اگر کسی از احمدی‌نژاد به هر دلیلی دلخوری دارد از این مسئله تفکیک کند زیرا ما مشکلات بسیاری در عرصه ورزش داریم.

وی ادامه داد: اجازه دهید وزارت ورزش و جوانان شکل بگیرد سپس همه دست به دست هم پشتیبانی کنیم تا آقای سجادی این جوان برومند و ورزشکار ما بتواند این عرصه را با قدرت جلو ببرد.

منبع: ایلنا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir


ویدیو : احمدی نژاد: با مجلس قهر نیستم