احمدی‌نژاد نامزد قطعی انتخابات ریاست جمهوری/ شورای نگهبان؛ تنها مانع حضور احمدی‌نژاد :



برجام نقض شد اجازه حضور احمدی نژاد , دلیل استقبال نزدیکان محمود احمدی‌نژاد از نتیجه انتخابات آمریکا , احمدی نژاد از ورود به انتخابات منع شد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نهم گفت: احمدی‌نژاد معتقد است، نباید اجازه دهیم که فضا به سمت دوقطبی‌شدن پیش برود؛ چراکه این مسئله خواست و هدف دولت روحانی است.

احمد بخشایش‌اردستانی در گفت‌وگو با ایلنا، با اشاره به دیدار نوروزی نمایندگان مجلس نهم با محمود احمدی‌نژاد، اظهار داشت: این دیدار به‌پیشنهاد حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان و باحضور ۱۷ نفر از نمایندگان در دفتر ولنجک آقای احمدی‌نژاد برگزار شد که بنده نیز در این دیدار نوروزی حضور داشتم.

احمدی‌نژاد؛ نامزد قطعی انتخابات ۹۶ ریاست‌جمهوری

او با بیان این‌که این دیدار هیچ نکته سیاسی ویژه‌ای نداشت، خاطرنشان کرد: هدف ما از حضور در دفتر آقای احمدی‌نژاد، ‌ صرفاً دیدار نوروزی بود و مباحث سیاسی در این جلسه مطرح نشد، اما بنده می‌گویم آقای احمدی‌نژاد حتماً برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶ نامزد می‌شود.

نماینده مردم اردستان در مجلس نهم در پاسخ به سوالی درباره میزان موفقیت احمدی‌نژاد درصورت حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶ گفت: اگر موانع حضور احمدی‌نژاد در انتخابات مرتفع شود، حتماً پیروز انتخابات خواهد بود.

او ادامه داد: فارغ از محبوبیت احمدی‌نژاد به‌ویژه در میان جمعیت روستانشین، عملکرد بد دولت روحانی در مسائل اقتصادی و معیشتی مردم، منجر به پیروزی او در انتخابات می‌شود.

برجام تصمیمی در سطوح بالای نظام بود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان این‌که برجام تصمیمی سطوح بالای نظام بود، یادآور شد: انتقاد اصلی به دولت روحانی بحث اقتصادی است، نه برجام. امضای برجام بنابر تصمیم کلیت نظام کلیت نظام انجام گرفته‌است.

او همچنین با اشاره به مشکل اشتغال جوانان، گفت: در صورتی که دولت روحانی در یک‌سال و نیم باقی مانده موفق به حل مشکلات اقتصادی و اشتغال نشود، قطعاً بازنده انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم خواهد بود.

نماینده مردم اردستان در مجلس نهم تصریح کرد: معتقدیم هنوز یک‌سال و نیم تا پایان عمر دولت باقی‌مانده و باید اجازه دهیم که کارشان را انجام دهند و از دیگرسو نباید اجازه دهیم که فضا به سمت دوقطبی‌شدن پیش برود؛ چراکه این مسئله خواست و هدف دولت روحانی است.

شورای نگهبان؛ تنها مانع حضور احمدی‌نژاد در انتخابات

بخشایش در پایان در پاسخ به این سوال که منظور از برطرف شدن موانع حضور احمدی‌نژاد در انتخابات چیست، گفت: شورای نگهبان! اگر شورای نگهبان از ورود احمدی‌نژاد به انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۶ ممانعت نکند، او قطعاً در انتخابات حضور می‌یابند و پیروز می‌شوند. البته دلیلی برای ممانعت از ورود احمدی‌نژاد از سوی شورای نگهبان وجود ندارد.


 اخبار سیاسی - ایلنا


ویدیو : احمدی‌نژاد نامزد قطعی انتخابات ریاست جمهوری/ شورای نگهبان؛ تنها مانع حضور احمدی‌نژاد