احتمال محرومیت پیام صادقیان : دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: احتمال ...


دبیر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: احتمال دارد که با مربیانی که علیه یکدیگر مصاحبه انجام می‌‌دهند برخورد کنیم اما هنوز تصمیم خاصی در این زمینه نگرفتیم. خبرگزاری فارس: حسین عبداللهی در خصوص وضعیت علی علیپور مهاجم سابق راه‌آهن که با پرسپولیس قرارداد بسته اما باشگاه سابق او مدعی است که باید مبلغی به عنوان حق رشد پرداخت شود وگرنه اجازه فعالیت به این بازیکن داده نخواهد شد، اظهار داشت: وقتی که بازیکن قراردادش را به علت عدم پرداخت مطالباتش فسخ می‌کند اثبات این موضوع بر عهده خود بازیکن است و باید با سند و مدرک ثابت کند که کمتر از 30 درصد دریافت کرده است حالا اگر باشگاه مربوطه مدعی باشد که بیش از 30 درصد پرداخت کرده است می‌تواند با سند و مدرک این موضوع را ثابت کند که در این صورت بازیکن محروم خواهد شد.

وی در خصوص اینکه باشگاه راه‌آهن درخواست حق رشد دارد گفت:‌ طبق آیین‌نامه نقل و انتقالات پس از اینکه بازیکنی با باشگاه جدیدش قرارداد امضا می کند و مبلغ آن مشخص می‌شود مبلغی را باید به باشگاه سابق او پرداخت کند که این موضوع یا به صورت توافقی انجام می‌شود یا باشگاه شکایت می‌کند و درخواست مبلغی را خواهد کرد.

دبیر کمیته انضباطی در خصوص پرونده پیام صادقیان که باشگاه ذوب‌آهن درخواست حق رشد او را از باشگاه پرسپولیس کرده، تصریح کرد: باشگاه پرسپولیس محکوم به پرداخت این مبلغ است و مهلت سه ماهه‌ای در مورد این مسائل گذاشته می‌شود که فکر می کنم هم‌اکنون این مهلت به پایان رسیده است. اگر باشگاهی که شکایت کرده درخواست اجرای حکم را بدهد و باشگاه مربوطه همچنان تمکین نکند از فعالیت بازیکن جلوگیری خواهد شد.

عبداللهی در خصوص مصاحبه‌هایی که مربیان علیه یکدیگر انجام می‌دهند از جمله صحبت‌های قلعه‌نویی و درخشان علیه کی‌روش و همچنین بر عکس این موضوع تصریح کرد: ما احتمالا در مورد این مسئله صحبت کنیم و تصمیم لازم را بگیریم. به هر حال فدراسیون به عنوان متولی و بزرگ فوتبال حق دارد که با این مسائل برخورد کند. ابتدا آنها را پند و اندرز می‌کنیم و پس از آن جریمه در نظر خواهیم گرفت. هنوز کار خاصی انجام نداده‌ایم و قصد داریم با صحبت‌هایی که در جلسات انجام می‌دهیم در مورد این مسئله تصمیم بگیریم.


ویدیو : احتمال محرومیت پیام صادقیان