احتمال تعطیلی شنبه‌ها به‌جای پنج‌شنبه‌ها :       عضو فراکسیون اکثریت مجلس از ...



 

 

 

عضو فراکسیون اکثریت مجلس از احتمال تعطیلی شنبه‌ها به‌جای پنج‌‌شنبه‌ها خبر داد.

علی بروغنی در حاشیه جلسه اعضای کادر اداری آموزش‌ و‌ پرورش شهر داورزن سبزوار اظهار داشت: با توجه به تعطیلی شنبه و یکشنبه در کشورهای دیگر، تعطیلی پنج‌‌شنبه‌ها تعطیلات چهار روزه جهانی را به دنبال دارد.

عضو فراکسیون اکثریت مجلس تصریح کرد: گزینه تعطیلی‌ شنبه‌ها به‌جای پنج‌‌شنبه‌ها در ادارات دولتی بیشتر مورد توجه دولت‌مردان و مجلس است.

نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای و خوشاب در مجلس شورای اسلامی در ادامه با توجه به تعطیلی مدارس در روزهای پنج‌شنبه اظهار داشت: نیروهای ستادی در آموزش ‌و ‌پرورش زحمات فراوانی برای ایجاد بستر مناسب برای آموزش بهتر فرهنگیان فراهم آورند.

وی موفقیت‌های نیروهای صف را مرهون تلاش نیروهای ستادی دانست و تصریح کرد: قطعا تلاش و کوشش توامان این نیروها سبب ترقی و پیشرفت دانش‌آموزان می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سبزوار، جوین، جغتای و خوشاب در مجلس شورای اسلامی مهم‌ترین رضایتمندی معلمان را به ثمر رسیدن تلاش‌های خود در عرصه‌های مختلف دانست و گفت: یک معلم از اینکه دانش آموزان وی در عرصه‌های مختلف اجتماعی در حال خدمت‌رسانی به جامعه باشند بسیار خرسند می‌شود.../تحلیل:انتخاب


ویدیو : احتمال تعطیلی شنبه‌ها به‌جای پنج‌شنبه‌ها