اجرای دوستانه جنیفر لوپز با همسر سابقش مارک انتونی +عکس : به گزارش پرداد به ...



جنیفر لوپز و مارک آنتونی , نام همسر اول جنیفر لوپز , همسر جنیفر لوپز

به گزارش پرداد به نقل از بیوتی نیوز: "جنیفر لوپز" و "مارک آنتونی" همسر سابقش یک اجرای دو نفره کاملا دوستانه با هم داشتند.

آنها زمانیکه به ازدواج 7 ساله خود پایان دادند تاکید کردند که این طلاق تفاهمی است و آنها برای همیشه دوستان خوبی باقی خواهند  ماند . اگرچه این جمله ای کلیشه ای است که اکثر ستاره ها هنگام جدایی عنوان میکنند اما این دو ستاره دنیای موسیقی غرب نشان دادند که این جمله برای آنها فراتر از یک عبارت معمولی است .
این زوج والدین دوقلوهای 4 ساله "مکس "و "ایمی" هستند . روز گذشته روی سن در اجرای زنده ای در پورتو ریکو یک ترانه دونفری توسط این زن و شوهر سابق اجرا شد که نام آن "دوستم نداری" بود و تماشاچیان را به شدت تحت تاثیر قرار داد.

  همسر فعلی جنیفر لوپز , همسر جنیفر لوپز کیه , جنیفر لوپز

"جنیفر" در این اجرا یک لباس بلند آبی کمرنگ به تن داشت در حالیکه مارک آنتونی کت و شلواری یکدست مشکی پوشیده بود. آنها بسیار هیجان زده به نظر میرسیدند . "جنیفر لوپز" بارها در مصاحبه هایش تاکید کرده است که نمیتواند باور کند ازدواجش خراب شده است.
او اعلام کرده بود طلاق و فروپاشی خانواده برای من دردناک است چرا که خانواده برای من معنای ویژه ای دارد . جنیفر 43 ساله اکنون با رقصنده سابق گروه خود کاسپر اسمارت 25 ساله رابطه نزدیکی دارد که گمان نمیرود پایان شیرینی در انتظار این رابطه باشد.

منبع:pardad.ir


ویدیو : اجرای دوستانه جنیفر لوپز با همسر سابقش مارک انتونی +عکس