اجاره اتاق برای داغون کردن +تصاویر : اجاره اتاق برای داغون کردن +تصاویر به ...



اجاره اتاق برای داغون کردن +تصاویر

به گزارشباشگاه خبرنگاران، استرس یکی از مشکلاتی است که بسیاری از مردم دنیا به آن مبتلا هستند و البته سالیانه تعداد بیشماری نیز کشته می دهد.

راه های مختلفی برای خارج کردن استرس از بدن وجود دارد که البته ایده دو جوان صربستانی اصلا یکی از بهترین راه های خارج کردن عصبانیت و استرس است.

 

تصاویر ورزش برای کوچک کردن شکم , ترفندهای اینترنت برای باز کردن همه تصاویر در گوگل , خوشگل ترین اتاق برای نی نی من تصاویر

این دوجوان به افرادی که استرس زیادی دارند اتاق هایی را اجاره می دهند تا با استفاده از یک چوب بیسبال تا حد توان آن را تخریب و وسایل داخلش را بشکنند تا استرس شان خارج شود.

این اتاق که در یکی از شهرهای شمالی صربستان قرار دارد با وسیله های ساده ای مانند تخت و بشقاب های چینی و البته میز تزئین شده است و شما می توانید تمام آن ها را نابود کنید.

 

لینک دار کردن تصاویر در تلگرام , کم کردن حجم تصاویر , کم حجم کردن تصاویر

در ابتدا شما هزینه اتاق را که نزدیک به 6 دلار است پرداخت می کنید و یک چوب بیسبال به همراه یک کلاه ایمنی دریافت می کنید سپس می توانید تا هر چقدر که دلتان خواست اتاق را تخریب کنید.

این دوجوان که نامی از آن ها برده نشده است می گویند: ایده اصلی این  اتاق را از یک مدل مشابه که در دالاس آمریکا قرار دارد گرفته اند و البته سعی کرده اند از وسایل ساده تری در آن ها استفاده کنند.

این جوانان می گویند این روزها استقبال زیادی از این اتاق می شود به طوری که بسیاری از مردم شهر برای استفاده از این سرویس جوانان به این اتاق ها می آیند./باشگاه خبرنگاران

 

لینک دار کردن تصاویر , نرم افزار کم کردن حجم تصاویر , غیرفعال کردن تصاویر در فایرفاکس

 

کراپ کردن دسته جمعی تصاویر , تصاویر برای هوش , پاک کردن کل تصاویر شاخص

 

تصاویر زیبا برای شب یلدا , بزرگ کردن سینه با ورزش تصاویر , یک اندازه کردن تصاویر


ویدیو : اجاره اتاق برای داغون کردن +تصاویر