اجاره‌بهای آپارتمان‌های لوکس تهران+(جدول) : یک واحد مسکونی 300 متری با جزئیات ...



یک واحد مسکونی 300 متری با جزئیات 3 خواب مستر، تراس بزرگ و 3 پارکینگ در خیابان فرشته به قیمت 570میلیون تومان به بازار رهن پیشنهاد شده است.

دنیای اقتصاد در گزارشی به بهای اجاره آپارتمان‌های لوکس تهران پرداخته است:

یک واحد مسکونی 300 متری با جزئیات 3 خواب مستر، تراس بزرگ و 3 پارکینگ در خیابان فرشته به قیمت 570میلیون تومان به بازار رهن پیشنهاد شده است. ناگفته نماند که متقاضی این واحد می‌تواند در ازای پرداخت رهن اجاره بها را به‌صورت رهن و اجاره ماهانه پرداخت کند.

همچنین 650 میلیون تومان، رهن یک واحد مسکونی به متراژ 300متر مربعی است که در طبقه 15 یک برج مسکونی در خیابان فرشته واقع شده است. البته مالک اظهار کرده که نحوه پرداخت اجاره بها قابل تبدیل است. از سوی دیگر موجری واحد 380 متری خود را به شرط 500 میلیون تومان رهن کامل به بازار اجاره مسکن معرفی کرده است. واحد مذکور با ذکر کلیه امکانات و 2 پارکینگ و سوئیت مجزا فایل شده است. نرخی که این روزها عده‌ای از مالکان خانه‌های لوکس به‌عنوان نرخ رهن و اجاره برای واحد استیجاری خود تعیین می‌کنند برابر است با قیمت فروش آپارتمان‌های معمولی در بازار مسکن و این دسته از فایل‌های اجاره‌ای به طور چشمگیری در بنگاه‌های شمال تهران قابل مشاهده است و به ندرت می‌توان چنین نرخ هایی را در بازار اجاره غرب تهران مشاهده کرد.

برای مثال: یک واحد مسکونی در خیابان زعفرانیه، مبلغ رهن آن 450 میلیون تومان پیشنهاد شده است در حالی که در خیابان دارآباد (خیابان اسکندری) یک واحد مسکونی به متراژ 75 متر مربع نوساز 450 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است یا اینکه در خیابان جنت‌آباد (خیابان شاهین) قیمت واحدی 90 متری نوساز، 450میلیون تومان برآورد شده است.

از طرف دیگر 300 میلیون تومان مبلغ پیشنهادی رهن واحد 200متری در خیابان نیاوران عنوان شده، اما مستاجران با پرداخت چنین مبلغی می‌توانند در خیابان ظفر (خیابان دلیری) صاحب یک واحد مسکونی 52 متری 15 سال ساخت شوند و همچنین با پرداخت 200 میلیون تومان در بازار مسکن تهرانپارس واحدی نوساز به متراژ 75 متر مربع را خریداری کنند. علاوه براین ، در حال حاضر خریداران می‌توانند با 650 میلیون تومان واحدی 100 متری نوساز در خیابان گیشا یا در خیابان منظریه واحدی به متراژ 85 متر مربع نوساز را خریداری کنند. اما خریدارانی که اجاره را به خرید ترجیح می‌دهند، می‌توانند یک واحد 320 متری سوپرلوکس را با همین قیمت در خیابان الهیه اجاره کنند.

 

اجاره ماشین لوکس در تهران روزی چند؟ جدول قیمت , اجاره آپارتمان در تهران , اجاره آپارتمان تهران


  اخبار اقتصادی  -  دنیای  اقتصاد 


ویدیو : اجاره‌بهای آپارتمان‌های لوکس تهران+(جدول)