اتهام وحشتناک بلاژویچ علیه سرمربی سپاهان : میروسلاو بلاژویچ سرمربی سابق تیم ...



سپاهان سقف تهران نمایندگی قیمت تعرفه , خشونت علیه زنان , علیه السلام

میروسلاو بلاژویچ سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران یک چهره جنجالی و خبرساز در فوتبال منطقه بالکان است.

 بلاژویچ که بزرگترین افتخار فوتبال کرواسی و یوگسلاوی سابق به وی تعلق دارد، در گفت و گوی اخیر خود با ذکر خاطراتی از جام جهانی 1998 تبدیل به تیتر اول روزنامه‌های این منطقه اروپا شده است. بلاژویچ که با وجود سن و سال بالا همچنان پرانرژی و عاشق گفت‌وگو با مطبوعات است در مصاحبه ای تازه، دو بازیکن مشهور جام جهانی 1998 را متهم به بی‌مبالاتی و حاشیه‌سازی در روزهای جام جهانی کرد. جامی که با مقام سومی کرواسی به اتمام رسید.

بلاژویچ در این مصاحبه اعلام کردکه دو بازیکن مهم تیمش آلن بوکشیچ و ایگور استیماچ در شب یکی از بازی‌های مهم تیم کرواسی اقدامی غیراخلاقی در اتاق محل اقامت خود در هتل انجام داده‌اند و او به عنوان سرمربی در سرکشی از اتاق‌های بازیکنان متوجه حضور غریبه‌هایی در این مکان شده که در نهایت با برخورد تند بلاژویچ شرایط به حالت عادی بازگشته است.

خبرنگار در این مصاحبه از بلاژویچ پرسیده که چرا در همان زمان در این‌باره صحبت نکرده که او اینطور پاسخ داده که به آنها گفتم اگر کارتان را درست انجام بدهید، در این‌باره سکوت خواهم کرد؛ که همین اتفاق هم افتاد. استیماچ در حال حاضر سرمربی تیم فوتبال سپاهان است و امشب در امارات مقابل النصر قرار می‌گیرد.

 

اخبار ورزشی - ورزش3

 


ویدیو : اتهام وحشتناک بلاژویچ علیه سرمربی سپاهان