اتهام «بقایی» جاسوسی نیست : معاو اول دستگاه قضایی گفت:‌ اتهام جاسوسی به حمید ...


معاو اول دستگاه قضایی گفت:‌ اتهام جاسوسی به حمید بقایی تفهیم نشده است. خبرگزاری ایسنا: معاو اول دستگاه قضایی گفت:‌ اتهام جاسوسی به حمید بقایی تفهیم نشده است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای در ادامه نود و پنجمین نشست خبری خود با خبرنگاران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چند ماه از آزاد شدن حمید بقایی می‌گذرد و اخیرا یکی از نزدیکان رییس دولت قبل گفته که اتهام وی جاسوسی است. آیا چنین موضوعی را تایید می‌کنید و در کل پرونده ایشان در چه مرحله‌ای قرار دارد؟‌ گفت: خیر، اتهام جاسوسی به ایشان تفهیم نشده است. یک بخش از اتهاماتی که به وی تفهیم شده مالی است و به دلیل اینکه حکمش هنوز صادر نشده قانونا مجاز نیستم جزئیات را بیان کنم، اما اتهام جاسوسی به ایشان تفهیم نشده است.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد اینکه پرونده‌هایی در دستگاه قضایی در رابطه با فساد آقازاده‌ها تشکیل شده است، آیا این آقازاده ها مربوط به دولت قبل و یا فعلی هستند و پرونده آن‌ها در چه وضعیتی قرار دارد؟ خاطرنشان کرد: آقازاده کار به دولت ندارد؛ آقازاده، آقازاده است و ممکن است اصلا دولت نباشد. نه قبلی و نه فعلی؛ لذا پرونده‌ها در حال رسیدگی است.


ویدیو : اتهام «بقایی» جاسوسی نیست