اتفاقی که می تواند هادی نوروزی را نیمکت نشین کند : در حالیکه ٣ هفته از شروع ...



هادی نوروزی , همسر هادی نوروزی , علت مرگ هادی نوروزی

در حالیکه ٣ هفته از شروع لیگ گذشته اما انگار ترکیب تیم برانکو همچنان دست خوش تغییراتی خواهد بود.

با دقت در نیمه اول بازی پرسپولیس مقابل سپاهان به وجود یك خط حمله آتشین در این تیم پی می بریم. خط حمله ای كه شاید نقطه قوت تیم پر از مشكل برانكو باشد. مربی كروات هر چقدر در تركیب دفاعی تیم خود با تردید مواجه شود ، بر عكس در حمله مربعی دارد كه خیال او را از بابت گلزنی راحت كرده است. داشتن دومین خط حمله موفق لیگ در طول این ٣ هفته گواه این موضوع است كه برانكو در تلاش برای ساختن یك تیم كاملا هجومی است.

اما در این بین نكته ای وجود دارد كه شاید برانكو را مجاب كند كاپیتان اول تیمش را نیمكت نشین كند. در این كه هادی نوروزی هفته اول یكی از بهترین های پرسپولیس بود و حتی زیباترین گل هفته را هم به ثمر رساند شكی نیست. اما اخراج حاصل از عصبانیت كاپیتان پرسپولیس در هفته دوم به او این اجازه را نداد كه تیمش را در بازی حساس مقابل سپاهان همراهی كند. همین فرصت كافی بود تا برانكو از یك مربع هجومی فوق العاده رونمایی كند.

علیپور جوان كه هفته اول هم خوش درخشیده بود ، در مقابل سپاهان نه تنها جای خالی هادی نوروزی را پر كرد بلكه فاز هجومی پرسپولیس را هم از این رو به آن رو كرد. در كنار علیپور ، عالیشاه سرعتی و دونده ، احمدزاده خوش فكر و طارمی مهار نشدنی نیز حضور دارند. این ٤ مهره هجومی برانكو حداقل در نیمه اول بازی مقابل سپاهان آنقدر خوب بودند كه عبدالله كرمی و هادی عقیلی تنومند را از جریان بازی محو كنند.

با وجود این عملكرد بسیار خوب ، بعید است برانكو به این زودی دست به این مربع هجومی تیمش بزند و احتمالا در هفته های پیش رو باید شاهد نیمكت نشینی كاپیتان نوروزی باشیم.

 

اخبار ورزشی - خبرآنلاین


ویدیو : اتفاقی که می تواند هادی نوروزی را نیمکت نشین کند