اتفاقات جالب ازدواج کوروش تهامی و سپیده خداوری! + تصاویر : تهامی به زودی با ...



کوروش تهامی , تصاویر جالب , همسر کوروش تهامی

تهامی به زودی با سپیده خداوردی در سریال عصر پاییزی ازدواج می‌کنند. این ازدواج برای کوروش تهامی و سپیده خداوردی اتفاقات جالبی را در پی خواهد داشت. این سریال برای شبکه اول تلویزیون آماده می‌شود...

کورش تهامی (رفیع) به زودی با سپیده خداوردی در یک «عصر پاییزی» ازدواج می کنند.

 جمال شیر محمدی، تهیه کننده سریال عصر پاییزی در خصوص فیلمبرداری سکانس های جدیدتر در گفتگویی جدید گفت: در چندین مکان از جمله در دفتر روزنامه ای در حوالی آرژانتین و در حمامی در حوالی آریا شهر مشغول فیلمبرداری سکانس های خارجی هستیم.

 وی افزود: فکر می کنم تا 12 روز دیگر کار تمام شود و به طور کلی تا دو هفته دیگر 80 درصد کار بسته می شود.

کوروش تهامی و شبنم طلوعی , بیوگرافی کوروش تهامی , شبنم طلوعی و کوروش تهامی

 شیر محمدی اظهار داشت: به جز نسرین مقانلو و مهتاج نجومی همه بازیگران در دفتر روزنامه حضور دارند.

 تهیه کننده عصر پاییزی تصریح کرد: در حال حاضر مشغول فیلمبرداری سکانس ازدواج رفیع (کوروش تهامی) و لیلا سپیده خداوردی هستیم که خود این مسئله اتفاقات جالبی را برای مراسم انها رقم می‌زند.

شبنم طلوعی همسر کوروش تهامی , زن کوروش تهامی , تصاویر جالب از پشت صحنه هشت و نیم دقیقه

 شیر محمدی در خصوص انتخاب موسیقی خواننده و تیتراژ پایانی گفت: هنوز خواننده و موسیقی ما مشخص نیست ولی "هادی معنوی" در مقام صدابردار و سیامک مهماندوست تدوینگر همزمان با تصویر بداری کار را جلو می برند.

 

گفتنی است: داستان عصر پاییزی درباره تجدید فراش مرید 65 ساله است که حوادث عجیب و قریب این ازدواج و چالش خانواده گسترده ای که از بستگان عروس 60 ساله اند با مادر در همه سابق داماد پیر ؟ درگیری جالبی می شوند که موقعیت شاد مختلفی را رقم می زنند و....

تصاویر ازدواج ایرانیان باستان , سخنان کوروش کبیر در مورد ازدواج , عکس داستان جالب کیس مناسب ازدواج

 گفتنی است مجموعه عصر پاییزی به کارگردانی "اصغر نعیمی و تهیه کنندگی جمال شیر محمدی در 50 قسمت در گروه مجموعه های تلویزیونی شبکه اول سیما و با مشارکت وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی است که برای پخش در سال 92 از این شبکه تولید می شود.

منبع:سیمرغ/ yjc.ir


ویدیو : اتفاقات جالب ازدواج کوروش تهامی و سپیده خداوری! + تصاویر