ابهامات مالی فدراسیون فوتبال قربانی گرفت :   اخبار ورزشی - شرکت ایفا منحل می‌شود؟ابهامات ...



فدراسیون فوتبال , دومین همسر ستاره فوتبال هم طلاق گرفت , دعوت دومین عابر بانک به فدراسیون فوتبال

 

اخبار ورزشی - شرکت ایفا منحل می‌شود؟
ابهامات مالی فدراسیون فوتبال قربانی گرفت

نسیم تغییرات در فدراسیون فوتبال همچنان در حال وزیدن است و بعد از فریده شجاعی ساعاتی پیش دکتر هاشمیان رئیس کمیته پزشکی هم خیلی ناگهانی از کار برکنار شد.

به این ترتیب طبق پیش‌بینی‌ها تغییرات در ساختار فدراسیون در حال اجراست و برکناری دکتذ هاشمیان یکی از ترکش‌های بررسی ابهامات مالی فدراسیون فوتبال است.

به گزارش تابناک، دکتر هاشمیان ساعتی پیش در حالی از کار برکنار شد که به گفته خودش در اتاق کارش مشغول بوده که خبر به او می‌رسد. با این حال علی کفاشیان این تغییر را هماهنگ شده می‌داند و اعلام می‌کند جایی برای تعجب وجود ندارد.

اخبار اما برکناری دکتر هاشمیان را به ابهامات مالی فدراسیون فوتبال نسبت می‌دهند. وقتی کمیته رفع ابهام در هفته گذشته مشغول بررسی صورت‌های مالی فدراسیون فوتبال بود پای دو شرکت زیر مجموعه فدراسیون فوتبال به میان آمد. شرکت افق سبز و شرکت ایفا. روزنامه شهروند در گزارش چندی پیش خود در خصوص شرکت ایفا می‌نویسد: «شرکت ایفا که مجری خدمات پزشکی بود و دکتر احمد ‌هاشمیان هم یک‌درصد سهامش را دارا است‌ سال قبل می‌خواست برای وارد کردن تجهیزات پزشکی از هر تیم لیگ برتری ٣٠٠‌میلیون تومان بگیرد که من به آن اعتراض داشتم و نمی‌دانم این پول کسر شد یا نه یا به ازای هر بازیکن لیگ برتری برای تست‌های پزشکی طول فصلش، ١,٧‌میلیون تومان از هر تیم لیگ برتری می‌گیرند و اگر هر تیم در فصل ٢٦ بازیکن داشته باشد، رقمی معادل ٨١٦‌میلیون تومان می‌شود. شرکت‌ مذکور و شرکت افق سبز باید بابت اقداماتشان پاسخگو باشند.»

خیلی‌ها اما اکنون برکناری هاشمیان را به ابهامات مالی این شرکت نسبت می دهند و اینکه هیچ سندی از این شرکت به کمیته ارائه نشده بود. شنیده‌ها همچنین حکایت از این دارد که به‌زودی این شرکت منحل می‌شود.

دکتر هاشمیان در واکنش به این ابهامات و اینکه در مجمع فدراسیون فوتبال برخی ابهامات مالی در خصوص کمیته پزشکی مطرح شده بود، گفت: ابهامی در کمیته پزشکی وجود ندارد و مسائل ما فقط مربوط به هزینه‌های درمانی بازیکنان و پیگیری وضعیت سلامت بازیکنان مربوط می‌شود.هاشمیان درباره اینکه ابهامات در خصوص خرید تجهزات پزشکی است، خاطرنشان کرد: اگر تجهیزاتی خریداری شده باشد فاکتورها مشخص است و ضمن اینکه چنین مسائلی به خزانه‌داری و امور مالی فدراسیون فوتبال مربوط می‌شود و به کمیته پزشکی ارتباط ندارد.
اخبار ورزشی - تابناک

 


ویدیو : ابهامات مالی فدراسیون فوتبال قربانی گرفت